Gå til innhold

I dag snakket jeg dritt om et barn til mitt barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg faktisk dritt lei å fremsnakke og forstå meg i hjel en plageånd.

Denne gutten kommer nesten daglig med små og store stikk til min gutt.

Ved to anledninger har jeg ringt til mammaen, for da har det vært skikkelig grove ting.

Nå vil min gutt slutte på fotball pga denne gutten, så nå kunne jeg ikke dy meg lenger og fortalte min gutt om hva jeg virkelig mener om denne plageåndene.

Min gutt har fått min tillatelse til å ta igjen med samme mynt.

Dette er ungdomskole elever, så nå er det slutt på å forstå seg ihjel på pøbelen.

Anonymous poster hash: 2b60b...c3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å snakke dritt er ikke det samme som å si noen sannhetsord. 

Anonymous poster hash: 0e8af...9e9
Gjest Antarctica
Skrevet

Hva syns trenerne på laget om plageånden, da?

Skrevet

Hva syns trenerne på laget om plageånden, da?

Stikkene kommer jo så ingen voksne ser eller hører. En kraftig albue i en taking, et bein som feller unødvendig, et skjellsord som viskes i øret. Eller store triader på vei hjem fra trening.

Trenerene ønsker nok ikke å se det heller, da denne gutten er god og det er veldig viktig å vinne...

Gjest Antarctica
Skrevet

Stikkene kommer jo så ingen voksne ser eller hører. En kraftig albue i en taking, et bein som feller unødvendig, et skjellsord som viskes i øret. Eller store triader på vei hjem fra trening.

Trenerene ønsker nok ikke å se det heller, da denne gutten er god og det er veldig viktig å vinne...

Men i lengden vinner man ikke med mobbere på laget. Det er lagfølelse og lagånd som holder lengst.

Skrevet

Synes ikke der er å snakke dritt men heller at du støtter sønnen din. Har gjort det samme selv med min datter når noen har vært stygge med henne.

Anonymous poster hash: e74aa...b96

Skrevet

Jeg tenker at du endelig gir sønnen din en følelse av å bli forstått og en anerkjennelse av problemet.

Ta det opp med treneren. Hvis han/hun ikke gjør noe med det, så tenker jeg det ikke er verdt kampen å få gutten bort hvis ikke det er ekstremt viktig for sønnen din å spille på akkurat det laget.

Anonymous poster hash: fc9d3...15b
Skrevet

Signerer. Synes denne inkluderingstanken har blitt strukket alt for langt. Mobbere skal visst inviteres i bursdag og på besøk, mange lærere skylder på mobbeofferet for at han eller hun blir mobbet... Når man er på ungdomsskolen, så er man ikke et lite barn som ikke forstår, da gjør man det bevisst. Og da er det helt greit å si noen sannhetsord om slike ungdommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...