Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Har en gutt som har fått en fotvorte. Tenkte å kjøpe noe på apoteket. Noen tips? Hva har fungert for dere? Anonymous poster hash: 44eed...845
nasse nøffen Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 verucid er det vanlige middelet. Det skal gjøre så vorten ikke får puste. Tar lang tid, og jeg har erfart at den kommer tilbake. Før måtte man gå til hudlege for å få "fryst" vekk vorter. Men nå får du også kjøpt dette på apoteket. Helt supert=) Jeg var plaget med det før, derfor erfaringen
skinnfilla Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Vortefri tror jeg den heter. Pensles på 1 gang i uka. Har bare penslet 2 ganger før de er borte👍
Magia Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Et kjerringråd som funka her: bind fast en bit av bananskall (med den bløte sida inn) mot vorta hver natt i et par uker. Dra en sokk utenpå så den ikke flytter seg. En uke etter vi slutta ble vorta svart og forsvant. Helt sant!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Har faktisk på bananskall nå 😂 Tusen takk for tips alle sammen, skal sjekke det ut. Anonymous poster hash: 44eed...845
Magia Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Har faktisk på bananskall nå Tusen takk for tips alle sammen, skal sjekke det ut. Anonymous poster hash: 44eed...845 Det høres jo vanvittig ut, men det er verdt et forsøk. Det er i det minste en mild behandling. Guttungen her syns det var litt morsomt også
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Vortefri funket ikke på meg eller jenta på 4. Vi måtte ha Verucid. Min forsvant fort og jeg hadde hatt den i flere år 🙈 Ikke kommet tilbake på noen av oss. Anonymous poster hash: 3aa23...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå