Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Hei. Jeg gjorde en særdeles ussel ting her om dagen. Tok opp 30000 i forbrukslån uten å spørre mannen. Nå har jeg fått helt panikk for at jeg ikke skal klare å betale lånet ned før årsskiftet,slik at det blir med på neste års selvangivels. Det værste er at jeg har brukt nesten alt på ting jeg mente jeg trengte. Finns det flere med nedsatt hjenekapasitet her... Anonymous poster hash: fff18...7dd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Herlighet😱 Anonymous poster hash: 82062...89d
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Rentene kommer jo på neste års selvangivelse uansett om du klarer betale det ned før årsskiftet eller ikke da..... Anonymous poster hash: de6d1...45c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Oioioi... Kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hva som var så viktig å kjøpe seg? Hadde mannen min gjort det samme vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! Anonymous poster hash: 07c1b...7ed
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Innrøm det nå heller enn å la han finne ut av det selv. Hvis du gir en uforbeholden unnskyldning og idiotforklarer deg selv bør han vel kunne tilgi såfremt det er første gang det skjer. Anonymous poster hash: 65532...cb6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 Er det lov å spørre om hva du måtte ha til den summen? Anonymous poster hash: 786c2...5a3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #8 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg skiller meg visst ut her, for jeg tenker at man ikke trenger å spørre om å ta lån om man har egen inntekt slik at man kan betjene sitt lån samtidig som man bidrar med det man skal til familien.... Og selvangivelsen...? Han har vel ikke rett til å se på din? Mannen min ville ikke spurt om det engang... Anonymous poster hash: dc7cc...475
Gjest Antarctica Skrevet 20. oktober 2016 #9 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg skiller meg visst ut her, for jeg tenker at man ikke trenger å spørre om å ta lån om man har egen inntekt slik at man kan betjene sitt lån samtidig som man bidrar med det man skal til familien.... Og selvangivelsen...? Han har vel ikke rett til å se på din? Mannen min ville ikke spurt om det engang... Anonymous poster hash: dc7cc...475 Er dere gift, så er hans lønn like mye din, og din hans. Dere har skrevet under på å være økonomisk medansvarlige for hverandre.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #10 Skrevet 20. oktober 2016 Huff. Si det til mannen din først som sist! Jeg opplevde at min mann tok opp kredittkortgjeld på nesten 1 million kroner bak min rygg. Over en periode på 8 år. Pga det har jeg gått gjennom et helvete. 6 år siden nå, men forholdet vårt er fortsatt dødt selv om vi bor sammen. Følelsene mine døde rett og slett, og de kommer aldri tilbake! Anonymous poster hash: fd999...ee6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #11 Skrevet 20. oktober 2016 Huff. Si det til mannen din først som sist! Jeg opplevde at min mann tok opp kredittkortgjeld på nesten 1 million kroner bak min rygg. Over en periode på 8 år. Pga det har jeg gått gjennom et helvete. 6 år siden nå, men forholdet vårt er fortsatt dødt selv om vi bor sammen. Følelsene mine døde rett og slett, og de kommer aldri tilbake! Anonymous poster hash: fd999...ee6 Det hadde forresten vært enklere for meg å takle om han hadde innrømmet det med en gang i stedet for å gå bak ryggen min i så mange år. Og kredittkortgjeld er vanskelige å bli kvitt. De renter seg så fort at du ikke rekker å tenke en gang... Anonymous poster hash: fd999...ee6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #12 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg skiller meg visst ut her, for jeg tenker at man ikke trenger å spørre om å ta lån om man har egen inntekt slik at man kan betjene sitt lån samtidig som man bidrar med det man skal til familien.... Og selvangivelsen...? Han har vel ikke rett til å se på din? Mannen min ville ikke spurt om det engang... Anonymous poster hash: dc7cc...475 Joda, om man er gifte så har man vel rett til innsyn i hverandres økonomi? Anonymous poster hash: fd999...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå