Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Slutta å røyke for ca 4 uker siden. Er veldig stolt av meg selv, og det har igrunn gått lettere enn jeg trodde. Har slutta noen ganger før, men da hadde jeg graviditet og barn som motivasjon... Så hurra for meg!! Men jeg opplevde ikke denne voldsomme forstoppelsen som jeg nå sliter med. Googlet litt om emnet, og ser jo at det er ganske vanlig. I går måtte jeg rett og slett ta noen dråper laxoberal for å hjelpe til... Hvor lenge kan dette vare da? Håper virkelig ting normaliserer seg igjen! Å gå fra regelmessig dobesøk hver eneste morgen, til 2 ganger i uka kanskje, er virkelig ikke behagelig... Oppblåst og se ut som 4-5 mnd på vei...! Andre som har slitt med det samme? Jeg trener regelmessig og spiser det jeg anser som variert og forholdsvis sunt, så er liksom ikke dårlig kosthold og lite aktivitet som er årsaken heller... Argh!! Dette hadde jeg ikke regna med! Anonymous poster hash: 51848...9e8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Det er nok vanlig ja. Drikk mye vann, kaffe og spis masse svisker og kiwi. Anonymous poster hash: 36c22...2fe
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Nesten... Sluttet med snus. Anonymous poster hash: 36a03...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå