Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Ser på "råskap". Fy søren for en dårlig figur Eirik Veraas Larsen gjør! Nekter å slippe andre lag forbi, og dytter tannhjulet over sin egen kone. Konkurranseinstinkt er bra, men det her blir litt mye synes jeg... Anonymous poster hash: d57cc...c8a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Ser på "råskap". Fy søren for en dårlig figur Eirik Veraas Larsen gjør! Nekter å slippe andre lag forbi, og dytter tannhjulet over sin egen kone. Konkurranseinstinkt er bra, men det her blir litt mye synes jeg... Anonymous poster hash: d57cc...c8a Slutta å se på det når Emil Meek Weber gikk ut. Anerkjenner ikke sporten hans, men HUNK ALARM!!! Anonymous poster hash: fa849...dd5
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Slutta å se på det når Emil Meek Weber gikk ut. Anerkjenner ikke sporten hans, men HUNK ALARM!!! Anonymous poster hash: fa849...dd5 Hvorfor anerkjenner du ikke sporten hans? Anonymous poster hash: 6f195...f50
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Hvorfor anerkjenner du ikke sporten hans? Anonymous poster hash: 6f195...f50 MMA er ikke noe jeg er begeistret for. Jeg synes det er tøv. Så og si alt er lov. Det er uhensiktsmessig mye vold og lite grenser og regler. Utøverne sier selv at de kan være redde for hverandre og at det finnes utøvere man ikke vil møte rett og slett fordi man er redd for å bli så skadet at man blir invalidisert. Da er det ikke en sport for meg lenger. Anonymous poster hash: fa849...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå