Gå til innhold

Serietips? Noe lignende outlander?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp sett ferdig outlander og syns den var helt vanvittig bra. Trist at neste sesong ikke kommer før i mars 17 :P Har du tips til en serie like bra som outlander?😀

Anonymous poster hash: 0781b...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å lese bøkene etter sesong 1. Jeg likte de, men synes serien er bedre på mange måter. Ikke ofte jeg synes det men de er verdt å lese likevel :)

Anonymous poster hash: 65143...5b2

Skrevet

Jeg begynte å lese bøkene etter sesong 1. Jeg likte de, men synes serien er bedre på mange måter. Ikke ofte jeg synes det men de er verdt å lese likevel :)

Hæ?

Merkelig svar 😂

Anonymous poster hash: 4d07c...1ea

Skrevet

Ja jeg har vurdert om jeg skal begynne på bøkene, men jamie er ikke visuelt i bøkene så det er jo et stort minus

Skrevet

Hæ?

Merkelig svar Anonymous poster hash: 4d07c...1ea

Hvorfor er det så rart? Jeg har ikke noen forslag til TV-serier siden jeg ikke vet hva annet HI liker eller hvorfor hun synes serien var bra. Så da anbefalte jeg bøkene som serien er basert på. Synes du var skikkelig ufin med det svaret.

Skrevet

Jeg er på jakt etter en serie fra 1700-1800 tallet. Det jeg likte med serien var at det var kjærlighet, sykepleie, hekseri, dramatikk osv. Er så lei de typiske seriene jeg følger med på, feks greys anatomy, jane the virgin, modern family osv.

Skrevet

Jeg er på jakt etter en serie fra 1700-1800 tallet. Det jeg likte med serien var at det var kjærlighet, sykepleie, hekseri, dramatikk osv. Er så lei de typiske seriene jeg følger med på, feks greys anatomy, jane the virgin, modern family osv.Anonymous poster hash: 0781b...6dc

Da kan det hende du vil like The white Queen eller Reign. Ellers har jeg hørt at Downton Abbey er godt likt blant Outlander-fans, og Poldark har fått mye skryt.

Skrevet

Takk, skal sjekke ut disse

Skrevet

Du kan sjekke The Tudors også😊

Anonymous poster hash: 0b849...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...