Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Men tør ikke, redd for å være alene. Er vant til å være i forhold men jeg føler meg ikke noe særlig lykkelig med han for tiden, alt han gjør e å drikke øl og se på tv. Han er arbeidsledig og sliter med psysken. E veldig glad i ham men takler ikke dette, vi har vært ilag ca 1,5 år nå og har ikke barn sammen, men barn fra før av. Han får ikke se barna av mødrene fordi han ikke stiller opp mener de. Nå begynner jeg å bli veldig skeptisk. Vurderer å slå opp med han men er så nervøs for å være alene :/ Anonymous poster hash: 8cf5b...1d2
Gjest Muji81 Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Det var nok veldig lurt av deg å skrive dette innlegget, fordi du skriver jo egentlig svaret i innlegget. Du vil ikke være sammen med han, men du er redd for å bli alene.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #3 Skrevet 21. oktober 2016 Du kommer til å klare deg fint alene. Du vil vokse på det. Bli en selvstendig, sterk og flott dame. Det er naturlig å være litt redd for endringer. Men ofte er endringer en bra ting. Lykke til Anonymous poster hash: 942e9...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå