Gå til innhold

Konstant trøtt og sliten !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliten og trøtt uansett hva jeg gjør ! Noen tips ? Noen som har prøvd kosttilskudd som funker ?

Anonymous poster hash: cfb00...408

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvo gammle er ungene og hvor mange har du? :)

Anonymous poster hash: 69afd...3ce
Skrevet

Haha! Dette!!

Anonymous poster hash: de410...30e

Skrevet

Var ikke akkurat svar på spørsmålet

Anonymous poster hash: e3ba1...971

Skrevet

Du bør få sjekket deg hos legen.

Vitaminer og stoffskifte

Anonymous poster hash: e3ba1...971

Skrevet

De er 8 og 11. Jeg er 37 så burde orket mye mer enn jeg gjør !!! Føler meg lat. Veier nok ca. 10 kilo for mye. Men trener og spiser ganske Sundt. Mindre sukker skal jeg å spise. Tok en blodprøve til legen for 1 år siden. Den var bra sa han.

Skrevet

Våkner sliten hver dag og vil bare legge meg igjen !! Så irriternde for har så mye å ta tak i her hjemme

Skrevet

Etter at jeg startet med regelmessig trening 2-3 ganger i uka har overskuddet steget. Det er så deilig. Og det til tross for at jeg spiser alt for mye mat og godis :-)

Har jobbet mye med tankene for å finne en rytme som er bra for meg - det må passe inn i hverdagen og ikke slite meg ut, da blir jeg bare syk, det får man ikke mer energi av. 

Jeg investerte i en personlig trener for å få hjelp til å lage et styrketreningsprogram som tok hensyn til det jeg syntes var mine behov, og det er så utrolig deilig! Skikkelig fornuftig dame, men det visste jeg fra før. Ikke for lang økt, sånn at jeg rekker det mellom jobb og skolehenting, passe belastning, og gradvis endring og utvikling av øvelser.

Kondistrening klarer jeg å få til uten pt, men jevnelig styrketrening er en bøyg for meg. Men nå funker det. Og jeg er faktisk ikke like sliten lenger.

Det er jo ikke noe rakettforskning akkurat, men det kan være vanskelig å finne den balansen som passer en selv.

(Jeg har et skolebarn og er i førti, så burde også ha overskuddet tilbake etter småbarnstida)

Anonymous poster hash: 75c75...744
Skrevet

D vitamin, omega 3. Jeg tar også b-vitaminer og magnesium. Hjelper litt. Men må ha høy dose d-vitamin. Merker det med det samme hvis jeg går et par dager uten.

Stress ned. Finn enkle løsninger en periode. Sov mer.

Anonymous poster hash: 34907...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...