Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 la babyen til formiddagsluren, og plutselig høte jeg desperat skrik og hørte at babyen lå under noe med ansiktet. Babyen hadde da kavet babydynen over hodet og var helt rød i kinna og svett i håret. Hjeeelp. Kommer til å være livredd for å sove jeg nå..skaffe en sånn soveose med armer . Andre som har opplevd det samme? Fikk helt skrekken og tør vel nesten ikke legge babyen igjen..kommer heretter til å se inn myyye oftere..Fant ut at jeg kunne støvsuge litt mens hun sov. Det var ikke lenge. Så ekkelt. Jeg ble kjemperedd!!! Hun er 6 mnd. Anonymous poster hash: eea69...1df
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Når min var 6 mnd så ble han aktobat i senga og kunne lett sovne med hodet under dyna og vi oppdaget det neppe med en gang, gikk helt fint det. Men kjøp en sånn sovedrakt om det plager deg. Min var som sagt en aktobat og holdt oss våken nesten hele natta pga det, så vi kjøpte en sånn sovedrakt og den gjorde at han ikke klarte å reise seg så da fikk vi sove godt igjen alle 3 Noen sier at man ikke bør bruke slike sovedrakter fordi de blir barnet avhengig men det var null problem for vår sønn når vi sluttet å bruke den, så det er ikke alltid så vanskelig Anonymous poster hash: b438b...7cd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Etter 3-4 mnd har jeg alltid brukt sovepose på mine, for da vet en jo aldri hvor man finner dem igjen i senga. Sovepose som ikke bindes fast noe sted vel og merke. Når de har blitt for store for posen har de brukt dyne uten problemer. Anonymous poster hash: f1eb4...7d3
SuperFries Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Det går helt fint. De dør ikke av å være varme. De er bare varme. Og man puster helt fint under dyna.
Gjest Antarctica Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Det er oksygen under dyna også...
Snøfnugget Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Min på to mnd gjør det samme, bruker utelukkende sånn sovepose nå (bortsett fra at min ikke sier ifra😳 når jeg har funnet henne med dyna over hodet)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Vi elsker nattpose! Har brukt det siden han var ganske liten og han sover så godt. Prøvde å slutte og gå over til dyne for en liten stund siden men da bare våknet han og var kald flere ganger for natten. Så vår på to år sover i nattpose fortsatt. Anonymous poster hash: 4f298...f81
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #8 Skrevet 21. oktober 2016 ja self.er det litt oksygen under dyna også..men en så liten baby-iallefall datteren min, klarer ikke få den vekk selv om hun har fått den over hodet.og hvis ansiktet ligger klin inni dyna da, så KAN der resultere i at babyen ikke får puste. Anonymous poster hash: eea69...1df
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #9 Skrevet 21. oktober 2016 Kan dere sende link til en slik sovepose? Anonymous poster hash: 586c4...dbe
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2016 #10 Skrevet 21. oktober 2016 Bruker dere sånne tynne poser, eller er det litt for i dem? Vil veldig gjerne også vite hvor dere har fått tak i de Anonymous poster hash: e666c...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå