Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Ser flere kvinner som går rundt i ullundertøy som om de er vanlige gensere. Hva er greia? Særlig mange bruker de grelle Kari trå ullgenserene. Hva tenker de? At undertøy er greit å gå frem fremme, eller skjønner de ikke at det et undertøy? Anonymous poster hash: 55837...1c3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Hvorfor er du så opptatt av at Kari Traas ulltøy er grelle i designet? Ikke alle har samme smak som deg da, tenk det! Og hvorfor kan man ikke bruke en ullgenser uten noe utenpå? Stillongs blir kanskje rart å gå i uten noe over, men genser? Anonymous poster hash: 9dea6...bdd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Har sett det samme på tv-serien Farmen. Der går de rundt i stillongsen. Anonymous poster hash: c8d2e...da0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg gjør det. Når vi går på ski om vinteren så har jeg kun ullundertøy under vinterklærne. Drar vi til svigers etterpå går jeg rundt i ullundertøyet. Hjemme går jeg i overdelen veldig ofte når det er kaldt. Lettvint. Anonymous poster hash: cc2e9...9e7
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Du må generelt irritere deg over mye, HI... Jeg bruker ikke ull...men synes mange er fine. Ser ikke på f.eks Kari Traa ullundertøy som "undertøy" og hadde virkelig ikke brydd meg. Undertøy for meg er BH og truse.... Prøv å senke skuldrene litt, du får et lettere liv. Anonymous poster hash: 59690...d94
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg går ofte i ullundertøy, og kun det. Noen ganger, spesielt hos svigers så går jeg kun i truse og ullundertøy-genser. Anonymous poster hash: eb7fa...802
TPK Skrevet 20. oktober 2016 #7 Skrevet 20. oktober 2016 Det er jo ikke direkte undertøy da. Da tenker jeg truse og bh. Man går jo i bare singlet eller t-skjorte (om sommeren) også uten at folk reagerer, det er da like mye undertøy?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #8 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg gjør det. Når vi går på ski om vinteren så har jeg kun ullundertøy under vinterklærne. Drar vi til svigers etterpå går jeg rundt i ullundertøyet. Hjemme går jeg i overdelen veldig ofte når det er kaldt. Lettvint. Anonymous poster hash: cc2e9...9e7 Ja, men det er jo noe helt annet. Det er jo funksjonen til plagget. Men jeg ser folk som tar på seg dette for å dra på senteret. Da tenker jeg litt sånn "Øh.. hva, assa hallo liksom" Anonymous poster hash: 55837...1c3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #9 Skrevet 20. oktober 2016 Det er penere enn mye annet folk går med. Anonymous poster hash: aad84...3d8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #10 Skrevet 20. oktober 2016 hehehe så ei på butikken i det settet uten noe annet enn en vest utenpå!!! trodde jeg skulle seriøst DØ! Genseren synes jeg er helt ok, men stillongens!! Ute blant folk??? Anonymous poster hash: c488b...c09
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #11 Skrevet 20. oktober 2016 Pene ulltrøyer a la Kari Traa sine er etter min mening en grei genser.... Anonymous poster hash: c1ef2...d45
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #12 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg skjønner ikke hva som er galt med å gå rundt i genseren, det er da som å gå med hvilken som helst annen genser. Jeg går rundt i superundertøy genseren min uten problem. Men strømpebukse synes jeg det er litt rart at voksne folk går rundt i. Anonymous poster hash: 1f180...fa1
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #13 Skrevet 20. oktober 2016 HAHAHAHAHA! Skal du bestemme at en ulltrøye ikke kan brukes som genser? Du får ringe inn, og ordne en lov om dette straks. Slikt kan vi altså IKKE tolerere! Anonymous poster hash: 36bc0...3f6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #14 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg går i hele settet ofte uten noe annet over. Både på butikk, henter barna, tja uansett. synes Kari traa settene er fine, de er varme og behagelige. Ser ikke noe forskjell på det og det å gå i noe annen trøye og tights feks. Alt folk skal ha en mening om...😂 Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre velger å ha på seg så fremt jeg ikke ser noen valsende i bh og truse midtvinters. Anonymous poster hash: 999f1...80b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #15 Skrevet 20. oktober 2016 HAHAHAHAHA! Skal du bestemme at en ulltrøye ikke kan brukes som genser? Du får ringe inn, og ordne en lov om dette straks. Slikt kan vi altså IKKE tolerere! Anonymous poster hash: 36bc0...3f6 Heh. Jeg bestemmer det ikke. Men jeg lurer virkelig på hva folk tenker når de drar frem ulltøyet fra skapet og tenker: i dag skal jeg ikke på ski eller på fjellet men likevel syns jeg denne ulltrøyen er mye bedre å bruke enn de andre klærne mine. Da har man ikke så mye pent å ta på seg... Anonymous poster hash: 55837...1c3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #16 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg går i hele settet ofte uten noe annet over. Både på butikk, henter barna, tja uansett. synes Kari traa settene er fine, de er varme og behagelige. Ser ikke noe forskjell på det og det å gå i noe annen trøye og tights feks. Alt folk skal ha en mening om...😂 Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre velger å ha på seg så fremt jeg ikke ser noen valsende i bh og truse midtvinters. Anonymous poster hash: 999f1...80b Ah! Så du bryr deg egentlig. Bare din standard er mye lavere enn min. Anonymous poster hash: 55837...1c3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #17 Skrevet 20. oktober 2016 Heh. Jeg bestemmer det ikke. Men jeg lurer virkelig på hva folk tenker når de drar frem ulltøyet fra skapet og tenker: i dag skal jeg ikke på ski eller på fjellet men likevel syns jeg denne ulltrøyen er mye bedre å bruke enn de andre klærne mine. Da har man ikke så mye pent å ta på seg... Anonymous poster hash: 55837...1c3 Kanskje de tenker at ull er godt og varmt?... Noen velger komfort over stil. Anonymous poster hash: 36bc0...3f6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #18 Skrevet 20. oktober 2016 Heh. Jeg bestemmer det ikke. Men jeg lurer virkelig på hva folk tenker når de drar frem ulltøyet fra skapet og tenker: i dag skal jeg ikke på ski eller på fjellet men likevel syns jeg denne ulltrøyen er mye bedre å bruke enn de andre klærne mine. Da har man ikke så mye pent å ta på seg... Anonymous poster hash: 55837...1c3 Det er varmt, mykt, behagelig og pent. Hvorfor velge en kald bluse eller en stiv skjorte? Anonymous poster hash: aad84...3d8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #19 Skrevet 20. oktober 2016 Ser flere kvinner som går rundt i ullundertøy som om de er vanlige gensere. Hva er greia? Særlig mange bruker de grelle Kari trå ullgenserene. Hva tenker de? At undertøy er greit å gå frem fremme, eller skjønner de ikke at det et undertøy? Anonymous poster hash: 55837...1c3 Jeg lurer mest på hvordan det er mulig å gå rundt og tro at alle har lik stil og smak. Eller at folk kanskje burde ha lik stil og smak? Undertøy=bh og truse i min verden. Stillongs også, kanskje. Men en ulltrøye? Bruker den lett både hjemme, på jobb og "på senteret". Anonymous poster hash: 7c30c...8c1
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #20 Skrevet 20. oktober 2016 Jøss! Jeg trodde jeg skulle åpne en tråd der du beskrev folk som gikk i strømpebuksa jeg... Jeg er enig i at det å tasse rundt i stillongs er å gå i undertøyet, men forskjellen på en ullgenser a la kari traa eller lignende, det er vel akkurat det samme som om du går rundt med en bomullsgenser? Kan hende jeg til og med synes genseren din er stygg, men jeg kommenterer da ikke da likevel. Jeg tenker at du nok synes den er fin. Jeg er mye ute hele året og det er nok slik at jeg fort kan ta meg en tur i butikken. De tidene er forbi da man skifter klær for slike ærender. Jeg kan derfor fint velge å ha på meg ullgenser under jakka, som jeg selvsagt åpner eller tar av meg inne på butikken. OG vet du - det finnes også en del ull som du ikke vil ane var ull. Så hvorfor så sint på ulla? Anonymous poster hash: 363e5...e29
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #21 Skrevet 20. oktober 2016 😂😂😂 Så for meg at du pleide å møte folk i butikken i truse og bh og tenkte at hvor i helsike bor du??? For dét hadde vært veldig spesielt ja. 😂😂😂 Men ærlig talt, en ullgenser er en genser. Fåes i mange tykkelser. Er det der grensa di går? Hvilken tykkelse går grensa på mener du? Jeg har en svart bergans ulltrøye polo med glidelås i halsen. Jeg har også en helt maken i bomull. Kan jeg da ikke gå med den i ull med mindre jeg skal stå på ski eller gjennomføre annen vinteraktivitet? Burde jeg bytte til den i bomull om jeg skal på butikken? For å gjøre kaoset ditt komplett, kan jeg fortelle deg at jeg gjerne bruker den i ull midt på sommeren også, jeg, om været tillater det. Det rare må jo være, for deg, at det finnes tynne ullgensere i avdelingen for pentøy! Er det undertøy også? Da er det mange som har bomma altså! 😜😂 Nei, jeg hever ikke ett øyenbryn om jeg ser folk i en ullgenser, undertøy (truse og bh) på butikken derimot, ja, da hadde jeg flira etterpå. Eller spurt om dem trengte hjelp. ...og sikkert flira etterpå alikevel. 😂😂 Anonymous poster hash: b14dd...ba8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #22 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg jobber på kontor, vi har ingen dresscode men de fleste kler seg i litt finere hverdagstøy. Et par går i slike fargerike ulltrøyer som genser, og jeg syns det ser litt pussig ut sammen med svart penbukse. Men det plager meg ikke, de må få gå med hva de vil men for min del har jeg noe utenpå ulltøyet. Anonymous poster hash: 3cb4c...e5b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #23 Skrevet 20. oktober 2016 Ah! Så du bryr deg egentlig. Bare din standard er mye lavere enn min. Anonymous poster hash: 55837...1c3 Å herre 😂 Anonymous poster hash: 999f1...80b
Sokkedyret Skrevet 20. oktober 2016 #24 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg trodde også dette var en tråd om folk som gikk ut i truse og bh eller noe. Ulltrøye er da ikke undertøy! Jeg elsker å gå i ulltrøye. For meg er det bare en deilig genser. Bruker det ikke på jobb (på kontor) men det er akkurat som at jeg heller ikke går i fleecegenser, fordi det blir uformelt på jobb. Men hjemme, på butikken, på tur, til barnehagen går jeg gjerne i ulltrøye. Går aldri ut i stilongs da, men tenker ikke på det som undertøy heller. Men det blir for slafsete.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #25 Skrevet 20. oktober 2016 Noe av det mest idiotiske jeg vet er folk som engasjerer seg i slike tema som dette. Helt greit at du ikke selv ville ha gått i en slik genser på butikken, men det bør være så inni hampen likegyldig hva andre folk velger å kle seg i. Anonymous poster hash: ff9b7...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå