Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Burde man det, for å få litt liv på 3D filmen? Og at baby ikke bare sover og ligger stille med armene foran ansikt osv osv? Spiste/drakk dere noe før en slik ul? De koster en del, så det hadde vært kjedelig å endt opp med kjipe bilder og film. Anonymous poster hash: 722d5...3c7
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg drakk litt cola, med sukker. Under UL'en så lå gutten med ansiktet presset mot morkaka så jeg drakk mere cola, hoppet og danset, fikk iskald saft og jordmora beveget på magen min. Vi prøvde i 45 min å få han til å flytte på seg men nei han nekta å flytte på seg Så ble misslykka bilder, slapp å betale full pris men alle er kanskje ikke så greie. Betalte 500 kr istedenfor 1300kr. Anonymous poster hash: 9f52f...af5
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg drakk litt cola, med sukker. Under UL'en så lå gutten med ansiktet presset mot morkaka så jeg drakk mere cola, hoppet og danset, fikk iskald saft og jordmora beveget på magen min. Vi prøvde i 45 min å få han til å flytte på seg men nei han nekta å flytte på seg Så ble misslykka bilder, slapp å betale full pris men alle er kanskje ikke så greie. Betalte 500 kr istedenfor 1300kr. Anonymous poster hash: 9f52f...af5 Såpass ja! Haha hadde du morkaka foran? Jeg vet egentlig ikke om de ville vært så greie å gitt avslag på pris hvis det skulle gått "dårlig". Men det er hvertfall ikke sikkert det hjelper å drikke/spise søtt tydeligvis Anonymous poster hash: 722d5...3c7
februarprins2013 Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 gjorde ikke jeg,men barnet var like aktivt uten
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg var i Tønsberg, drakk cola og spiste sjokolade før 3D, men hun NEKTET å vise seg frem, så fikk time noen dager senere... Ikke noe særlig bedre bilder da Man har ingen garanti nei Anonymous poster hash: 8202d...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå