Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Kjenner jeg får litt små panikk her, men vil ikke dra poden til legen hvis det er helt normalt. Poden har akkurat fylt 6 år. I sommer bemerket han selv at nå var han snart mann for håret på beina begynte å vokse. Nå har han fått ganske lange og mørke hår på leggene i forhold til hva det var før sommeren. Og i går kveld oppdaget jeg at han har fått noen få helt lyse lange hår over penis, vil tippe at det er snakk om en 2cm lange hår. Er det ganske vanlig for gutter at det skjer uten at det er pubertet? Bør jeg ta han til legen? Anonymous poster hash: 7a0ed...77a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Det legen vil sjekke er testiklene, om de har vokst/utviklet seg Bare hårvekst tror jeg ikke de bryr seg om. Anonymous poster hash: 79533...9fb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Kjenner jeg får litt små panikk her, men vil ikke dra poden til legen hvis det er helt normalt. Poden har akkurat fylt 6 år. I sommer bemerket han selv at nå var han snart mann for håret på beina begynte å vokse. Nå har han fått ganske lange og mørke hår på leggene i forhold til hva det var før sommeren. Og i går kveld oppdaget jeg at han har fått noen få helt lyse lange hår over penis, vil tippe at det er snakk om en 2cm lange hår. Er det ganske vanlig for gutter at det skjer uten at det er pubertet? Bør jeg ta han til legen? Anonymous poster hash: 7a0ed...77a Ville tatt han med til lege for en sjekk! For dette var tidlig! De tar blodprøver (hormoner) og sjekker for evnt tumorer som produserer kjønnshormoner. Hvis server tidlig pubertet kan det stoppes/holdes i sjakk medikamentelt. Anonymous poster hash: f69dc...40c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Min datter har mørke og mye hår på leggene. Hun er seks år. Jeg antar hun er arvelig disponert for dette siden både jeg og mi mor har slik hårvekst. At han får to lange lyse hår over tissen kan bare være tilfeldig. Jeg får sånne lange tynne hår på kjaken innimellom, har likevel aldri fått skjeggvekst. Anonymous poster hash: 0699e...27d
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Sønnen min var 6 år når hårene på beine ble litt mørkere, og mer hår rundt penis. Han er nå 13 år og først nå begynner det å skje litt.. Såvidt iallefall! (Han er ikke det minste sjenert, så spaserer i Adams drakt ofte etter å ha dusjet 🙈) Dette tror jeg ikke er noe å tenke på! Anonymous poster hash: 2f32c...03b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 Da venter jeg og ser ann om det skjer noe mer før jeg eventuelt drar han med til legen. HI Anonymous poster hash: 7a0ed...77a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #7 Skrevet 20. oktober 2016 Mine barn på 6 og 8 år gar ikke noe av det du beskriver. Ville tatt en tur til legen. Anonymous poster hash: 3f4eb...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå