Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Flere som synes det er kjempekaldt om dagen? Østlandet her... er jo kaldt langt inn i huset! Jeg satt i går med genser og tykk ullgenser utenpå, og frøs! Kanskje det er noe galt med meg Har gått mye ned i vekt, og er ofte kald. Anonymous poster hash: dd7f2...df1
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Det er jo kaldere enn det har vært og ganske rått. Kroppen bruker litt tid på å venne seg til at det blir kaldere, men egentlig er det ikke så veldig kaldt. Helt normalt høstvær. Hvis du ikke har begynt å varme opp huset er det nok på tide, ellers anbefaler jeg ullundertøy. Anonymous poster hash: e780e...a8c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Det er jo kaldere enn det har vært og ganske rått. Kroppen bruker litt tid på å venne seg til at det blir kaldere, men egentlig er det ikke så veldig kaldt. Helt normalt høstvær. Hvis du ikke har begynt å varme opp huset er det nok på tide, ellers anbefaler jeg ullundertøy. Anonymous poster hash: e780e...a8c Ja, jeg er nok ikke akklimatisert. Synes det er lettere å venne seg til varmen. Anonymous poster hash: dd7f2...df1
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Flere som synes det er kjempekaldt om dagen? Østlandet her... er jo kaldt langt inn i huset! Jeg satt i går med genser og tykk ullgenser utenpå, og frøs! Kanskje det er noe galt med meg Har gått mye ned i vekt, og er ofte kald. Anonymous poster hash: dd7f2...df1 Kan du ikke skrue opp varmen eller fyre i dersom du fryser? 😉 Jeg må alltid kle meg som en bjørn når jeg er på besøk, så hjemme er det alltid godt og varmt. Ullgenseren kommer av når jeg kommer hjem 😁😛
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Det er en overgang. Når den første kulden kommer så vil kulden alltid "slå inn" i husene. Har vært iskaldt inne her også - så jeg har måttet ha på mye varme tross to lag ull og tykke tøfler på meg. Ellers er det normalt å fryse mer etter at du har gått ned i vekt. Jeg er veldig smal rundt midje og rygg, så jeg har funnet ut at for meg er det nesten nødvendig å ha en ullsinglet innerst, og så kle meg i langermet ull og genser utenpå igjen. Hvis jeg ikke har en slik singlet innerst fryser jeg mye mer, selv om jeg følger lag-på-lag reglene om hvordan kle seg. Så er du blitt veldig smal over ryggen, så kan det være du får det bedre med en singlet innerst i tillegg. Kuldefølelsen inne bedrer seg når kulden ute har stabilisert seg litt mer enn nå. Anonymous poster hash: 0b6f2...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå