Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Har det noe å si? Blir det kaldt med bomull på innsiden? Eller holder det at det er ull utenpå? Anonymous poster hash: e995e...bef
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 De aller fleste dagene holder det med en tynn bommulslue og ikke noe ull. Hvis det virkelig er veldig kaldt og du beveger deg så mye at du svetter på hodet er ull innerst mye bedre, men i de aller fleste tilfeller vil en lue som du beskriver fungere helt fint. Anonymous poster hash: 5422d...e58
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Det der har jeg tenkt på å. Spesielt når det gjelder bodyer og longser med bomull inni Anonymous poster hash: af93d...e6c
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Bomull på innsiden blir ikke skikkelig rent pga. at klærne må vaskes på 40 grader. Det er nok ikke det store problemet med en lue de fleste dager da ☺ På ullundertøy ville jeg satset på klær med sportsundertøy på innsiden om det er umulig med ull. Funker for lillebror. Bedre enn det med bomull på innsiden. Mange sverger til bambus også vet jeg, men har ingen erfaring med det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå