Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg klarer ikke å fungere.. Møtte en mann på fest for en god stund siden. Jeg ville ikke framstå som desperat, og trodde i fyllerusen at det var lurt av meg og være litt avvisende🤔 Vi rota litt, men det ble med det. Så var jeg på fest igjen, og klarte såklart ikke å la være å kontakte han🙄 Jeg maste veeeldig, han var forsåvidt ikke helt avvisende heller, men jeg har ikke hørt mer fra han etter dette.. Han er ikke den mest frampå mannen, så det kan være at han ikke tør heller, men jeg tror helst at han ikke er så intressert. Jeg lurer egentlig på om noen har vært borti lignende, og hvilket utfall det ble? Jeg prøver alt jeg kan å bare glemme han, men han er i hodet mitt KONSTANT! Hva skal jeg gjøre??? Jeg tar imot alt av råd, for det her er helt uutholdelig😔 Anonymous poster hash: d235a...d00 Anonymous poster hash: 14924...19a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Kanskje kontakte han i edru tilstand også? Mulig han er skeptisk og tror han bare er et fylleprosjekt for deg? Anonymous poster hash: 2b50e...e3e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg føler jeg maste så mye at jeg rett og slett ikke tør🙈 Også er jeg helt ekstremt redd for avvisning... Dette er noe dritt asså😔 Anonymous poster hash: 14924...19a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Ring og si det da vel? At du tenker litt på ham, og er redd du skremte ham vekk med fylletullet ditt. Om dere kan møtes? Evt la det så bli opp til ham og ta kontakt igjen slik at du ikke maser. Anonymous poster hash: 8d27d...6a0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Send en sms "Uff, jeg klarer ikke legge vekk tanken på at jeg virkelig skylder deg en unnskyldning for fyllemaset mitt forrige helg. Unnskyld. Men jeg er egentlig ganske grei altså, så om du har lyst til å møtes for en kopp kaffe eller noe en dag så ikke vær redd for å ta kontakt 😉" Anonymous poster hash: ab159...70a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 Ja, det er jo egentlig et godt forslag, er bare drit redd for å bli avvist.. Tenk om han tenker sånn "å herregud, skal hun mase enda mer?".. Jeg skal se om jeg klarer å kvinne meg opp til å sende han noe🙈 Men kan det også være lurt av meg og heller vente til helga, og se om han gir lyd fra seg når han er på fest og jeg ikke?😁 Anonymous poster hash: 14924...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå