Gå til innhold

Noen som har opplevd smerter under ks med spinal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du opplevd at spinal bedøvelsen ikke satt som den skulle slik at du kjente smerter under ks? Hva gjorde de da? Hvor vondt var det? Og kom du deg raskt etterpå til tross for dette?

Anonymous poster hash: 4fd31...fd1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kusina mi opplevde at den ikkr satt som den skulle so hun fikk totalbedøvelse. Siste gang jeg skulle føde,sjekket de om jeg følte noe og det gjorde jeg så de økte dosen,eller noe i den duren. Det virket! Si ifra om du føler smerte!

Anonymous poster hash: 662a9...090

Skrevet

Dersom spinal/epidural svikter blir man lagt rett i narkose. En anestesilege sitter ved hodet ditt hele tiden og følger med på pust,puls og blodtrykk. Å bli lagt i narkose tar bare noen få sekunder.

Anonymous poster hash: ecdd7...59d

Skrevet

Dersom spinal/epidural svikter blir man lagt rett i narkose. En anestesilege sitter ved hodet ditt hele tiden og følger med på pust,puls og blodtrykk. Å bli lagt i narkose tar bare noen få sekunder.

Anonymous poster hash: ecdd7...59d

Jeg ble ikke det skjønner du, så ville høre hva andre har erfart. Jeg fikk lokalbedøvelse og smertestillende bare. Det var ikke særlig gøy... Men jeg ville ikke ha narkose heller da egentlig. Men tok meg veldig lang tid å komme meg ovenpå igjen etterpå smertemessig. Måtte få mye morfin. 

Anonymous poster hash: 4fd31...fd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...