Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg synes det er en naturlig del av morgenstellet. Har en kollega som har et tykt belegg under alle negler. Hun har middels lange negler og hun har alltid noe som ser ut som død hud og matrester under neglene. Mister helt matlysten av henne i lunsjen. Og har hun bakt kake så orker jeg bare ikke smake da jeg ser for meg at hun har tatt på disse. Det er vel normalt å rense under neglene sine samt vaske de daglig vel? Eller er jeg unormalt renslig? Anonymous poster hash: 08270...94a
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Nei det er unødvendig da de blir helt rene når jeg bruker dem til å massere sjampo i håret i dusjen hver morgen. Har jeg skiftet dekk el. kan jeg gjerne rense under neglene dersom jeg ikke dusjer igjen før neste morgen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Ja, det gjør jeg. Og jeg skifter neglebørsten ofte. Husker du det da, HI? Hvis ikke hjelper det jo lite... Anonymous poster hash: e1ae0...b30
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Nei det er unødvendig da de blir helt rene når jeg bruker dem til å massere sjampo i håret i dusjen hver morgen. Har jeg skiftet dekk el. kan jeg gjerne rense under neglene dersom jeg ikke dusjer igjen før neste morgen. Men da er du i allefall bevist på at de er rene. Om de blir rene på den eller den måten, du ville ikke gått på jobb med tykt lag med møkk og skitt under neglene? Å være møkkete, er en ting, hun her har jo kroppslig avfall (hud, flass og gudvethva under der) HI Anonymous poster hash: 08270...94a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Ja, det gjør jeg. Og jeg skifter neglebørsten ofte. Husker du det da, HI? Hvis ikke hjelper det jo lite... Anonymous poster hash: e1ae0...b30 Bytter like ofte som tannbørsten. Grei huskeregel. Ca en gang i måneden. HI Anonymous poster hash: 08270...94a
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 Men da er du i allefall bevist på at de er rene. Om de blir rene på den eller den måten, du ville ikke gått på jobb med tykt lag med møkk og skitt under neglene? Å være møkkete, er en ting, hun her har jo kroppslig avfall (hud, flass og gudvethva under der) HI Anonymous poster hash: 08270...94a Nei det ville jeg ikke. Blir også kvalm av de som står og klør seg i ørene, håret, munnen eller oppi bhen når de lager mat. Men det er nok av voksne som ikke tenker så langt.. 😵
TPK Skrevet 20. oktober 2016 #7 Skrevet 20. oktober 2016 Nei, bruker aldri neglebørste. Men jeg sørger for at de er rene selvsagt. Skraper ofte under neglene med neglefil (ca hver dag), og skraper med neglene når jeg vasker hendene.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #8 Skrevet 20. oktober 2016 Nei, det gjør jeg nesten aldri. Stort sett bare når jeg har gravd i jorda eller lignende. Men jeg har alltid helt korte negler Anonymous poster hash: 70811...351
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #9 Skrevet 20. oktober 2016 Æsj!!!! Nå ble jeg kvalm! Hadde ikke spist noe hun hadde tatt i for å si det sånn. Jeg bruker ikke neglebørste, men rensker under neglene omtrent daglig med negleklipper i tillegg til at jeg også blir ren i dusjen (daglig). Klipper og filer ofte også. Jobber i bhg og får ofte sand og modellkitt under neglene Fikk litt angst for at det ikke er godt nok nå. Vurderer sterkt å kjøpe meg neglebørste. 😳 Anonymous poster hash: 56316...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå