Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Har en sykehustime 2 timer unna, klokka 11. Har fått innvilget pm den dagen, jobben er oppe fra 6:45-16:45... Synes dere at jeg burde dra på jobb før/eller etter timen? Sikkert hjemme igjen rundt 14:00-14:30... Føler meg nesten kriminell, hvis jeg bare drar hjem? Anonymous poster hash: acd50...58d
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Hvilken arbeidstid har du egentlig den dagen? Du jobber ikke fra 6.45 til 16.45? Anonymous poster hash: c502b...fca
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Hvilken arbeidstid har du egentlig den dagen? Du jobber ikke fra 6.45 til 16.45? Anonymous poster hash: c502b...fca Vet ikke hvordan vakt jeg har den dagen, men man bruker å bidra med det man kan... syns bare det var så vanskelig, når det er så sent på dagen og jeg sikkert er mest klar for å dra hjem.. blir veldig lang og tung dag hvis jeg tar på meg senvakten... (sliter med stoffskifte så har ikke overskudd av energi😅) Bor i nord, så føret kan brått ha endret seg den dagen (om 1 mnd). Anonymous poster hash: acd50...58d
Spanskeflua Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Det er vel arbeidsgiver som bestemmer om du får permisjon hele dagen,eller om du får kun for selve timen pluss nødvendig reisetid? Har aldri opplevd at en ansatt får bestemme det selv.
Hjertefru Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Hvis du har fått perm for en hel arbeidsdag er det vel greit å ikke møte på jobb? Med fire timers reisevei blir du jo fort borte 6 timer, og da er det vel neppe mye igjen av arbeidsdagen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 Har en sykehustime 2 timer unna, klokka 11. Har fått innvilget pm den dagen, jobben er oppe fra 6:45-16:45... Synes dere at jeg burde dra på jobb før/eller etter timen? Sikkert hjemme igjen rundt 14:00-14:30... Føler meg nesten kriminell, hvis jeg bare drar hjem? Anonymous poster hash: acd50...58d Hvis du normalt sett har 10 timers arbeidsdager, så hadde jeg tatt den fridagen med god samvittighet når du først har fått permisjon. Og så må du huske at det ikke er sikkert du faktisk kommer inn klokken 11.00 selv om det er da du har fått time... Anonymous poster hash: 1298d...14b
Mostly Harmless Skrevet 20. oktober 2016 #7 Skrevet 20. oktober 2016 Selv om du har time klokka 11 kan den fort bli forsinket. Så skal du kanskje sitte i kø for blodprøver. På sykehuset her står du først i kø for å bli registrert og få kølapp, og så i kø for selve prøvetakingen. En konsultasjon kan da fort ta et par timer til sammen. Tror ikke du skal love jobben noe om når du er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå