Gå til innhold

Familie og vektkommentarer...sukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare måtte klage litt... Fikk i dag høre at jeg var blitt stor. Det var ikke meningen at jeg skulle høre det, jeg stod i rommet ved siden av og døra var åpen. Var på vei inn og fikk dermed høre at en kommenterte at jeg hadde blitt stor i det siste. Ei anna utbrøt at nei det har jeg da ikke, og når jeg deretter kom gående fortsatte praten, med "jooo har hun ikke det?" enda alle såg at jeg var kommet.

Jeg veier faktisk noen kilo mindre enn før jeg var gravid og har ikke lagt på meg verken de siste ukene eller månedene, men har alltid vært litt kraftig (brede skuldre, brede hofter, stor rumpe og store lår. Men smal midje).. Er likevel fornøyd med kroppen min.. Eller - VAR det. Nå kjenner jeg at jeg har litt vond klump i magen... :-(

Anonymous poster hash: 52b20...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du veier mindre enn før du ble gravid så skal du ikke se bort fra at den som sa dette egentlig er misunnelig på deg. Trenger ikke være for kroppen - kanskje fordi du er lykkelig, fordi du har fått barn, fordi mannen elsker deg, at mange liker deg, at du er dyktig i noe, har gode venner, er fin på håret, har bedre selvtillit.... det kan egentlig være hva som helst eller ingenting.

Velg hva du fokuserer på - den som tydeligvis har et ønske om å rakke ned på deg uten grunn.... Eller det at den andre forsvarte deg og fortalte sannheten, at du ikke har gått opp i vekt.

Ikke la en enkelt kommentar få ødelegge noe for deg!

Fokuser på at den andre personen ser deg for det og den du er og forsvarte deg mot uriktige kommentarer :)

Anonymous poster hash: b0e78...cd1
Skrevet

Sett breisiden til og gi jevnt faen! Folk som ikke har bedre å prate om og eier folkeskikk skal du ikke bruke ei eneste kalori på!!!

Anonymous poster hash: 5dae2...2ce

Gjest Antarctica
Skrevet

Drit nå i hva de mener. Har det noe å si om de syns du er tynn, tjukk eller bælfeit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...