Gå til innhold

Gutten i plastposen. Gripende!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Kan virkelig anbefales.

Men jeg så ikke at kun en episode lå ute da jeg dumpet over den tidligere i uka. Veldig skuffelse!

Anonymous poster hash: cf7e4...19e

Skrevet

Ja. Kan virkelig anbefales.

Men jeg så ikke at kun en episode lå ute da jeg dumpet over den tidligere i uka. Veldig skuffelse!

Anonymous poster hash: cf7e4...19e

Skulle gjerne lest alt med en gang. Men jeg ble uvanlig rørt av det, så muligens bra med etapper.

Skrevet

Journalisten som skriver dette er helt fantastisk! Han har også skrevet (prisvinnende) om en mann ingen kom i begravelsen til.

Anonymous poster hash: c6bde...320

Skrevet

Hadde lyst å lese den men tørr ikke. Er redd for at gutten døde og det klarer jeg ikke lese om :( Så trist, håper gutten klarte seg.

Anonymous poster hash: 9497c...cf8
Skrevet

Journalisten som skriver dette er helt fantastisk! Han har også skrevet (prisvinnende) om en mann ingen kom i begravelsen til.

Anonymous poster hash: c6bde...320

Den teksten om han mannen som ingen kom i begravelsen til var fantastisk! Beste jeg har lest noen sinne. For en gave å kunne skrive og formidle en historie slik den forfatteren gjør.

Skrevet

Den teksten om han mannen som ingen kom i begravelsen til var fantastisk! Beste jeg har lest noen sinne. For en gave å kunne skrive og formidle en historie slik den forfatteren gjør.

Jeg kjenner ham, og han er både jordnær og hyggelig, i tillegg til veldig talentfull. :)

Anonymous poster hash: 11d2b...ed5

Skrevet

Hadde lyst å lese den men tørr ikke. Er redd for at gutten døde og det klarer jeg ikke lese om :( Så trist, håper gutten klarte seg.

Anonymous poster hash: 9497c...cf8

Han døde ikke. Husker saken. 

Hvis han hadde dødd hadde forresten artikkelserien vært direkte usmakelig. 

Anonymous poster hash: 0c672...a51

Skrevet

Veldig spennende og godt skrevet. (Det aller meste...)

Synes kanskje episode to kunne vært korta ned og ikke venta til episode tre med denne lappen og hva som står på den. 

Skrevet

Jeg følger serien, og synes den er helt fantastisk. Husker også godt historien om mannen ingen kom i begravelsen til. Men hva heter journalisten? Finner det ikke noe sted..

Anonymous poster hash: e0624...6b6
Skrevet

Jeg følger serien, og synes den er helt fantastisk. Husker også godt historien om mannen ingen kom i begravelsen til. Men hva heter journalisten? Finner det ikke noe sted.. Anonymous poster hash: e0624...6b6

Bernt Jakob Oksnes

Anonymous poster hash: 11d2b...ed5

Skrevet

Ligger den på Dagbladet?

Anonymous poster hash: 62c22...0e7

Skrevet

Ligger den på Dagbladet? Anonymous poster hash: 62c22...0e7

Så ikke at svaret lå over:)

Anonymous poster hash: 62c22...0e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...