Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg har søkt om operasjon dekket av det offentlige og har nå fått innkalling til vurdering en torsdags kveld. Skal da ta med utfylt helseskjema med pårørende, narkoseerfaring osv. Det er såpass langt unna at jeg må ta fly. Noen som har erfaring med at operasjon blir satt opp påfølgende dag? Har tidligere erfaring g fra annet sykehus da de gjorde det på den måten... Skal selvfølgelig ringe å høre, men inntil de åpner imorgen tenkte jeg at jeg kunne høre her inne 😘 Anonymous poster hash: eb8e6...03e
Bringebæret Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg har hatt endel operasjoner og har aldri opplevd å få time til operasjon neste dag. Timen har jeg fått tildelt i posten et par uker etter. Hvilket sykehus er det snakk om?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Aldri opplevd. Tvilsomt at de har ledig kapasitet allerede dagen etter for hvis du ikke er en godkjent kandidat så vil timen stå ubrukt. Anonymous poster hash: ae755...8f5
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Aleris trondheim. For endel år siden opplevde jeg det ved medi3 Ålesund. Kom til konsultasjon en kveld og ble operert dagen etter. Det er derfor jeg lurer på om noen har samme erfaring. HI Anonymous poster hash: eb8e6...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå