Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Tenker ikke direkte lavkarbodiett men kuttet ned på brød osv. Merket du noe på vekta? Mindre oppblåst i magen? Eller andre ting. Anonymous poster hash: 49b7c...0ee
Nullstress;) Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Tenker ikke direkte lavkarbodiett men kuttet ned på brød osv. Merket du noe på vekta? Mindre oppblåst i magen? Eller andre ting. Anonymous poster hash: 49b7c...0ee Jeg spiser ikke brød, pasta eller ris. Jeg prøver å spise lite sukker, men øitt får jeg da i meg 😉 Ellers spiser jeg som vanlig. Har gått ned 8kg på 6 mnd. Er mye mindre oppblåst. Kroppen er virkeøig mer fornøyd. De første to-tre mnd spiste jeg veldig lite karbohydrater. Ikle frukt, ikke sukker, lott grønnsaker, masse egg og kjøtt og meieriprodukter. Så økte jeg karbo inntaket mitt litt, Og det gikk helt fint.
Von Hertelhofen Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Spiser Lavkarbo! Merker det både på vekta og på huden. 80 % av kvisene er borte
Nullstress;) Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Har du ett normalt kosthold uten noen form for diett, får du i deg nesten 300g karbo pr dag. Lavkarbo er ofte under 20g. Jeg spiser moderat. Dvs i ukedagene ligger jeg på mellom 20 og 60 g. I helgene kan jwg komme opp i 100g. Holder meg der jeg ønsker å være nå.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Har du ett normalt kosthold uten noen form for diett, får du i deg nesten 300g karbo pr dag. Lavkarbo er ofte under 20g. Jeg spiser moderat. Dvs i ukedagene ligger jeg på mellom 20 og 60 g. I helgene kan jwg komme opp i 100g. Holder meg der jeg ønsker å være nå. Hmm jeg trodde man regnet lavkarbo opp til 100g karbohydrater til dagen? Har faktisk hørt om de som sier 150g også. Man må vel ligge på 15-20 dersom man vil i ketose mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 Etter å ha prøvd kjoler på prøverom i dag er jeg fast bestemt på lavkarbo framover😳 Har kuttet sukker/karbo før og da gikk jeg ned 17 kg. Nå har 4-5 av dem sneket seg på, og det er ugreit! Bort med de!! Anonymous poster hash: cbf3e...12e
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #7 Skrevet 19. oktober 2016 Det virker som at mange ikke skjønner at det finnes 3 former for lavkarbo: Under 20 g karbohydrater per dag, 20-50 gram karbohydrater per dag og opp mot 100 gram karbohydrater per dag. Altså er ikke nødvendigvis lavkarbo ensbetydende med å være i ketose. Anonymous poster hash: 39da4...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå