Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Dette er bare superkleint Jeg er veldig glad i sex, og har alltid vært glad i det. Men nå det siste halve året har jeg altså begynt å grine etter at jeg kommer. Vi snakker ikke om et par tårer, men grining med hulk og snørr. Har en fast sexpartner så det er kun han som har opplevd det med meg, og jeg har aldri opplevd dette før med noen andre. Vi har hatt sex jevnlig i to år. Kan jo ikke være vanlig at man plutselig begynner med det 95% av gangene? Anonymous poster hash: 08238...a98
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Haha jeg begynner ofte å grine 😂 Anonymous poster hash: a7a67...7ea
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Haha jeg begynner ofte å grine Anonymous poster hash: a7a67...7ea Men begynte du plutselig med det etter å ha vært seksuelt aktiv i x antall år på forhånd? Er jo så kleint at han må sitte å tørke tårene mine etterpå Anonymous poster hash: 08238...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå