Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Hei, Det er nå to mnd siden jenta vår ble født. Fullammer, men hun har siste to ukene sovet natten gjennom uten mat. Har siste to ukene hatt mye slim, som likner el-slim. I går var det blod i slimet, og på papiret når jeg tørket meg. Tenkte det var mensen og satt på bind, men det kom ingenting på det. I dag har det ikke vært noe blod. Er dette en mild mens eller hva tror dere? Hva er deres erfaring med mens etter fødsel? Mener å huske første blødning med nr 1 var mild, men ikke så mild som dette. Med førstemann kom mensen etter 6 mnd, men da ammet jeg mye mer på natt. (Ikke blod i forbindelse med sex) Anonymous poster hash: d60be...832
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Ingen? Anonymous poster hash: d60be...832
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg ammer ikke (medisinske årsaker) og fikk første mens da baby var akkurat to måneder. Da var det bare to-tre uker siden renselsen var over... Den mensen var helt grusom! Bruker å blø i maks fire dager, der første dag er ganske ille, mens fjerde dag bare er litt, sånn at jeg kan bruke truseinnlegg. Denne første mensen etter fødsel varte i sju-åtte dager, og de første fire dagene blødde jeg som en gal. Den første dagen blødde jeg gjennom undertøyet mitt fem (!) ganger, selv om jeg brukte store nattbind og skiftet ofte. Jeg måtte faktisk ringe til mannen min (som var på jobb) og be ham hente meg og baby fra et besøk på helsestasjonen, da jeg kjente blodet fosse nedover låra. Mens nummer to var bedre, og nå venter jeg mens nummer tre når som helst. Håper ting faller på plass. Anonymous poster hash: cb362...e63
Gjest Elsk0 Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg fullammer. Fikk tilbake mensen 3,5 uke etter fødsel. Jenta er nå 3 måneder, og jeg har hatt 3 menstruasjoner siden, venter nå på min fjerde, men den har vært ustabil, gikk bare 2 uker mellom hver av de 3 første og nå har ikke neste kommet enda, så antar det er litt ustabilt. Spent på om kroppen henter inn den gamle syklusen, fikk alltid mensen i månedsskiftet før jeg ble gravid
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 En mild mens, altså bare litt rosa når du tørket deg? Høres absolutt ikke ut som mens, men kanskje en liten blødning ved el? Noen har det også. Første mens etter fødsel pleier å være ganske heftig, mye og lenge. Anonymous poster hash: 551a6...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå