Gå til innhold

Maine coon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en slik katt, som vil beskrive hvordan de er? Jeg synes ikke de er så veldig fine akkurat, men størrelsesmessig synes jeg de er passe. Vil ha en katt som er litt tøff, liksom, som tåler en støyt. Hvordan er de i forhold til biler/rovdyr? Her er det ikke veldig trafikkert, har aldri mistet en katt til "veien" heldigvis, derimot ble min forrige katt (på 3-4kg) drept av rovdyr :( Men vi har et lite museproblem (i den grad det kan være lite), så tenkte kanskje det kunne hjelpe å ha en katt. Mus er jo redde for lukten av katt. Dessuten har jeg erfaring med katter, og synes de er søte. 

Den vil i så fall gå ute så mye den vil, gjennom katteluke. Og få et godt liv. Men hvordan er en maine coon, og er de "flinke" utekatter? 

Anonymous poster hash: 09605...24a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min svoger har to. De er trivelige katter. Men svært klumsete og bråkete (tramper). Vakre men uelegante. Begge er innekatter og omplasserte. Så ikke sikkert dette er normalen for slike katter.

Anonymous poster hash: 79130...190

Skrevet

Vi har to MC gutter.

Verdens beste 😍

Kosete, pratsomme, snille og rolige.

Han ene veøger ofte mannen min, han andre veøger meg.

"Min" gutt prater og følger etter meg overalt. På badet, soverommet, ligger på fanget mitt så fort anlednignen byr seg.

De fanger både fugl og mus. Og flaggermus. Og rotter!

De er super tålmodige, blir lagt i dukkevogn og kost med hele tiden.

Begge to er ute, bestemmer selv når.

Skrevet

Velg heller en sibirkatt. Nesten like stor og minst like flott som MC, men mye smartere og mer særegen. MC minner litt om en snill og litt dum hund i gemytt, sibirkattene er kosete pusekatt inne og gatas sjef ute.

Anonymous poster hash: b8f69...d9d
Skrevet

Møtt et par av de, og de er herlige katter. Men om du ikke liker utseende på de så er det jo en dyr pris for bare en musefanger.

Skrevet

Hvis det er musefanger du vil a, hvrfor velge en rasekatt til tusenvis av kr?

Velg en gratis huskatt i steden.

Jeg har ei kostbar mc frøken,som er mest inne. Liker seg ike ute. Selv om somer med åpne døret.

Den gratise huskattefrøkna er ute støt og drar hjem både fuggel, mus og firfisler.....

Anonymous poster hash: 3a8cc...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...