Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Ca 0800 1 knekkebrød med ei skive gulost Ca 1130 medium porsjon assortert lunsj i kantine med vann Ca 1600 en frukt Ca 1730 medium porsjon middag med cola zero til Så gjerne ikke noe mer, evt en eplekakebit eller en skyr. Men sjelden noe annet enn cola zero etter middag. Burde jeg spise kveldsmat og evt mer mellommåltider? Anonymous poster hash: 6ac8d...556
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Ja Du burde i hvert fall spise noe etter 17.30. Det blir fryktelig lenge å gå fra da til frokost igjen. Syns også frokosten dinn var litt liten. 2 knekkebrød kanskje? Kommer jo an på knekkebrødet, men syns 1 hørtes lite ut. Dropp Cola Zeroen. Skyr er jo også seøvsagt et hav bedre enn eplekake Anonymous poster hash: 5d656...f3f
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Ja, alt for lite! Og for lenge mellom lunsj og middag. Jeg ville tatt frukten tidligere, og gjerne lagt til f.eks en Skyr eller 10 nøtter/mandler. Få deg en kalori-app. Du bør spise minst 1300 kcal. Kvelds kan være f.eks omelett med grønnsaker eller salat ved siden av, eller sukkerfri yoghurt, gresk yoghurt o.l, eller bare litt oppskjærte grønnsaker og nøtter. Anonymous poster hash: 1f366...abb
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Skjønner ikke dette med å spise for lite for å gå ned i vekt. Selv spiste jeg i en periode veldig lite, under 1000 kcal om dagen pga vanskelig privat situasjon. Var konstant kvalm og orket ikke mat. Raste ned i vekt, gikk ned sju kilo på tre uker. Går noen på sparebluss og andre ikke? Anonymous poster hash: 4d395...386
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Skjønner ikke dette med å spise for lite for å gå ned i vekt. Selv spiste jeg i en periode veldig lite, under 1000 kcal om dagen pga vanskelig privat situasjon. Var konstant kvalm og orket ikke mat. Raste ned i vekt, gikk ned sju kilo på tre uker. Går noen på sparebluss og andre ikke? Anonymous poster hash: 4d395...386 Tror det at å være i en slik situasjon du beskriver gjør at kroppen bare mister vekt pga stress og at man ikke har det bra. Og så lite kalorier må jo gi vekttap. Da hadde du vel ingen perioder du spiste mye heller. Jeg kan jo glatt stappe i meg masse usunt i helgene feks og da legger jeg jo på meg, spesielt om kroppen er i sparebluss. Anonymous poster hash: 6ac8d...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå