Yellow Brick Road Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Vi går inn i en 3-4 veldig travle uker nå med mye på programmet. Noen som vet om noen nettsider som har enkle ukesmenyer (gjør at jeg slipper å tenke)? Jeg har vært innom Trines matblogg, hun har jo noen fantastiske retter på bloggen sin, men både prisen og arbeidsmengden passer ikke verken til lommeboka eller tidsplanen akkurat nå. Jeg har også sett på Rema sin, men jeg er ikke så glad i de ferdige sausene og produktene til Rema. Uten at det betyr at jeg ikke kan ty til en sausepose eller noe annen halvfabrikata i en travel hverdag. Ja da, jeg vet at jeg kan lage en meny selv, men det tar jeg meg ikke tid til akkurat nå. Forslag?
TPK Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 http://www.matprat.no/matnyttig/middagstips/?gclid=CjwKEAjws5zABRDqkoOniLqfywESJACjdoiGYtikpMvs32BqOMwKY0qTsJVqzBDP0I2fbMgulqNhYxoCP4nw_wcB
Fandens Oldemor Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg fant en gang en blogg med ganske bra ukesmenyer, i alle fall var de ikke så fancy som mange andre. Skal se om jeg finner igjen innlegget.
Fandens Oldemor Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg fant en gang en blogg med ganske bra ukesmenyer, i alle fall var de ikke så fancy som mange andre. Skal se om jeg finner igjen innlegget. Her var den: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144266506-tips-til-alle-som-knoter-med-ukemenyer/ Skal sies at jeg ikke har brukt den, jeg er for sløv på å lage ukemeny.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 disse bruker jeg mest, Linda stuhaug sin blogg, kvardagsmat.no, veganmisjonen (i tilfelle du ønsker kjøttfrie dager) Anonymous poster hash: 18fe1...946
Yellow Brick Road Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2016 Takk alle sammen! Disse skal jeg sjekke ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå