Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Har et problem, blitt innkalt til intervju (mange som er innkalt)og har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Dersom jeg kommer til 2.gangsintervju tenker jeg at jeg bør informere om det (ja, vet at det ikke er smart, men har varslet om graviditet første uke i ny jobb en gang før og det var pyton). Tenker jo at jeg ikke er akuell da. En ting er permisjon, noe annet er at jeg da har 4 barn som igjen vil si at jeg vil ha noe/endel fravær og syke barn etc, i tillegg til at jeg neppe klarer å jobbe mer en max70-80 %( pga reisevei og mannens jobb). Kommer jo ikke til å nevne dette, men tenker at de også vil anta det. Nå vurderer jeg å trekke meg er intervju. Inspill? Anonymous poster hash: cce62...103
snowcake Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Beklager skrivefeil! Skrev fort på telefon😊
Von Hertelhofen Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Søker du på 100% stilling - men regner med at du bare klarer å jobbe 80%?
snowcake Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Søkte før jeg var gravid. Tenkte før jeg søkte å evt etterhvert (om jeg fikk jobben) og sjekke mulighet for å jobbe noe hjemmefra/noe redusert. Så ja. Ser poenget ditt.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Trekk deg for all del fra intervju om du vet allerede nå at du vil klare maks 70-80% av en 100% stilling. Eller informer i det minste om det. Det er der deal-breakeren er, ikke graviditeten! Anonymous poster hash: c34c5...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå