Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg jobber i en liten bedrift. Vi er kun damer. Sjefen og jeg er i ledelsen. Hun prøve veldig å være venner og er påpasselig med å fortelle meg hvem jeg kan stole på eller ikke. Nå får jeg høre av forskjellige at hun faktisk går rundt og stikker til forskjellige mindre fine ting om meg. Hva i alle dager? Tenkte å ta dette opp men gjør jeg bare vondt verre? Anonymous poster hash: f1245...194
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg ville nok ha tatt det opp, gjerne i plenum. Jeg ville ha tatt det opp ifb det sosiale på arbeidsplassen og hvordan dere ønsker å ha det. Hvis hun baksnakker andre til deg og deg til andre så sier det egentlig at hun er litt usikker på seg selv. Dessverre så skaper denne usikkerheten en dårlig kultur på arbeidsplassen. Du kan evt. påpeke at hun baksnakker og lager denne kulturen til henne neste gang, og rett før du går spørre hva tror du andre sier om deg bakvryggen din... Anonymous poster hash: e8048...3cd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Ingen mennesker er perfekte. Det er like greit at svake sider snakkes om. På en arbeidsplass kan det være nødvendig å kjenne til hverandres styrker og svakheter. Anonymous poster hash: 06a87...ab7
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Ledere skal gå foran med et godt eksempel, hun oppfordrer jo til dårlig arbeidsmiljø på denne måten. Tro meg, dette har jeg erfaring med selv som en av lederne i en mindre bedrift. Ta det opp, det er uprofesjonelt, be henne ta ting opp med den det gjelder, ikke gå omveier på denne måten. Anonymous poster hash: 0b655...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå