Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Trenger inspirasjon til hverdagsantrekk Anonymous poster hash: e7834...607
Chupa chups Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Klassisk. Følger ikke moten i stor grad og finner ikke klær som passer meg på kjedebutikkene. Er altfor lang og tynn til å passe inn i vanlige klær. Nå om vinteren bor jeg i nydelige strikkede gensere (kofter og andre norske klassikere) som jeg har bestilt fra strikkedamer jeg kjenner. Jeg gir de målene jeg vil ha og får da ferdige gensere som passer perfekt. Kostbart men holdbart. Jeans i mange stiler , etter humør og form. Boots, både elegante og røffe. Alltid skinn og helst håndsydde. Alltid store skjerf om vinteren, men disse må være i silke eller damask. Parkas med smalt snitt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Sporty. Som regel med innslag av kvalitetsull i klassisk design. Anonymous poster hash: 68d00...644
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Skroting. Alt fra jeans til kjole og skjørt. Etter vekt og dagsform. I dag hadde jeg blomstrete strømpebuker og rød kjole. Kler meg i rene, hele og relativt pene klær. Aldri ulltrøye som genser.
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Tilfeldig. Tar det som er rent i skapet.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #6 Skrevet 18. oktober 2016 Tenk DesignForum/Gudrun Sjøden eller klassisk psykologspesialist, om du vil. Anonymous poster hash: 02286...55a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 Kjærring! Ingen sportsklær, der går grensa. Anonymous poster hash: bae8f...f80
Hjertefru Skrevet 18. oktober 2016 #8 Skrevet 18. oktober 2016 Jeans eller smale bomullsbukser. Topper i varme farger ev mønster eller enkle med striper i marine og hvitt. Liker klassiske cardigans, og har mange i ulike farger. Militærjakker eller blazer. Må bli flinkere med skjerf og sko, har en tendens til å ta på meg de som er mest komfortable. Prøver meg vel på en litt klassisk stil, men får tilbakemeldinger på at jeg fort ender opp med bohemstil. Prøver å slutte å kjøpe sånne vide bondebluser med snorer...
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2016 #9 Skrevet 18. oktober 2016 Jeans eller smale bomullsbukser. Topper i varme farger ev mønster eller enkle med striper i marine og hvitt. Liker klassiske cardigans, og har mange i ulike farger. Militærjakker eller blazer. Må bli flinkere med skjerf og sko, har en tendens til å ta på meg de som er mest komfortable. Prøver meg vel på en litt klassisk stil, men får tilbakemeldinger på at jeg fort ender opp med bohemstil. Prøver å slutte å kjøpe sånne vide bondebluser med snorer... Er bondebluser galt også, nå?!
MammantilNurket Skrevet 18. oktober 2016 #10 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Klassisk og feminint. I dag hadde jeg på meg sort kjole og sorte strømpebukser med en lysrosa cardigan over. Brosje på jakken med matchende ring og øredobber. Perlekjede. Antrekk i morgen: Marineblå kjole med sorte strømpebukser. Grå lang strikkejakke. Perlekjede, diskrete øredobber. Elsker ellers striper i blått og hvitt. Svak for det maritime. Endret 18. oktober 2016 av MammantilNurket
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2016 #11 Skrevet 18. oktober 2016 Klassisk og feminint. I dag hadde jeg på meg sort kjole og sorte strømpebukser med en lysrosa cardigan over. Brosje på jakken med matchende ring og øredobber. Perlekjede. Antrekk i morgen: Marineblå kjole med sorte strømpebukser. Grå lang strikkejakke. Perlekjede, diskrete øredobber. Elsker ellers striper i blått og hvitt. Svak for det maritime. Nei, nei, nei, nei. Nå får du skjerpe deg. Sort på formiddagen er ikke BCBG. Marine er nesten ok, men flaskegrønt er det riktige valget. Hvis du ikke bruker grønt, kan det vel passere med beige, burgunder, konjakkfarget eller syrin.
MammantilNurket Skrevet 18. oktober 2016 #12 Skrevet 18. oktober 2016 Nei, nei, nei, nei. Nå får du skjerpe deg. Sort på formiddagen er ikke BCBG. Marine er nesten ok, men flaskegrønt er det riktige valget. Hvis du ikke bruker grønt, kan det vel passere med beige, burgunder, konjakkfarget eller syrin. Bruker en del farger også, har faktisk en flaskegrønn kjole 😊 Marineblått og striper er favoritten, da 😊
Havhesten Skrevet 18. oktober 2016 #13 Skrevet 18. oktober 2016 Stil og stil. Stilfullt? Jeg må ha klær i gode materialer. Silke, ull, lin, bomull. Designerklær, kjedeklær og Fretexklær. Jeans, bluser, støvletter, jobbesko. Gå for det du liker. Få hjelp i en butikk, det kan hjelpe hvis du treffer den rette ekspeditøren, vel å merke Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #14 Skrevet 19. oktober 2016 Elsker bohem og lignende stiler. Litt typ boyfriend jeans osv også da. Jeg liker egentlig mane forskjellige typer stiler. Men jeg er det som er løst, ledig, flagrende, lag på lag, forskjellige typer stoff, gjerne ankelkjede, flere armbånd, en snor her og ikke helt rett kant der. 😄 Har langt krøllete hår som lever sitt eget liv, så kjekt om klærne kan gjøre det samme. 😄 Men... det var fint på den kroppen her før... Før var det mer pupp, mindre mage. Nå er det mindre pupp, mer mage... desverre.. (les; har blitt feit, tidens tann har gnagd og tyngdekraften har jobbet effektivt... svært effektivt.. heia den...) ...og da blir alt feil i hodet mitt... Har gitt helt opp, på værst tenkelig måte... Dasser rundt i ei joggebukse og hettegenser... Drar på meg turklær (fjellbukse og ullgenser om jeg skal på butikken. Sørgelig kapittel... Men du verden hvor behagelig da. ..og enkelt.. 😜😂 Men savner den gamle meg. 🙈 Den var mer sosial, utadvendt og morsom også... Anonymous poster hash: e4e7d...8d5
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #15 Skrevet 19. oktober 2016 Tror ikke jeg har noe stil.... Smal bukse, slike med stretch i. En singlett og en cardigan/tynn genser/ullgenser. Nå på vinteren bruker jeg ullsokker. Sleng på et par joggesko og hvilken som helst jakke etter været, og voilaaaaa! Anonymous poster hash: 5be51...25c
**venter** Skrevet 19. oktober 2016 #16 Skrevet 19. oktober 2016 Tror ikke jeg har noe stil.... Smal bukse, slike med stretch i. En singlett og en cardigan/tynn genser/ullgenser. Nå på vinteren bruker jeg ullsokker. Sleng på et par joggesko og hvilken som helst jakke etter været, og voilaaaaa!Anonymous poster hash: 5be51...25c Jeg også. Hender jeg har ullkjole med tykke strømper til.
Magia Skrevet 19. oktober 2016 #17 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg kler meg etter humøret. Liker godt blanding av feminint og maskulint (føler det matcher innsiden min ) som f eks en superfeminin blomsterkjole med store boots til. Eller en baggy bukse og en søt topp. Liker å blande materialer, og elsker mønstrete plagg. Liker vinteren, for da kan jeg bruke store skjerf, vanter og luer. Såeh, jeg vet ikke hva slags stil jeg har.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #18 Skrevet 19. oktober 2016 Tenk DesignForum/Gudrun Sjøden eller klassisk psykologspesialist, om du vil. Anonymous poster hash: 02286...55a Eller musikklærer? Anonymous poster hash: fabcc...a42
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #19 Skrevet 19. oktober 2016 For øyeblikket har jeg "mamma-hjemme-i-permisjon-stil"! Altså; joggebukse / ulllongs og lett trøye / skjorte som gjør puppen tilgjengelig på 5 sek. 😴 Anonymous poster hash: cd922...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå