Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Tatt kroppens signaler på alvor og sagt fra meg et verv jeg hadde. Stoor lettelse og gir meg tid til å fokusere på meg selv. Håper å unngå en stor smell og den berømmelige veggen. Neste punkt på listen er å få nok søvn... Så flere som kan komme med selvskryt? Hvordan tar dere vare på dere selv?  Anonymous poster hash: 27e74...ca2
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Gratulerer med å klare å si nei! Jeg er heller ikke flink til det. Hmmm, ta vare på meg selv... skviser inn alenetid der jeg kan. Jeg lader batteriene best med å være alene fra tid til annen. Dessverre altfor sjeldent.  Anonymous poster hash: dcc3c...ae2
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 For meg er det viktigste å hvile nok. Er langvarig syk, og har ikke noe valg. Men jeg er veldig stolt av at jeg for tredje uke på rad har greid å jogge en minitur, sist i dag. Ikke lange runden, 1,6 km, jeg går og jogger om hverandre i rooolig tempo. Hvert eneste skritt er en seier! Det koster meg et par-tre dager, og jeg risikerer å gå på en smell, men det virker som om det går sånn noenlunde greit foreløpig. Prøver ellers å gjøre enkle treningsøvelser hjemme når jeg er i form til det. Ofte bare en om dagen - og da har jeg gode dager Bittelitt av og til er mye bedre en ingenting!  Det aller viktigste for meg er egentlig å holde troen på at jeg skal bli frisk og ikke falle ned i håpløsheten. Så jeg har jobbet mye med det mentale de siste årene for å holde meg oppe. Anonymous poster hash: fa632...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå