Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 .... hvordan kjennes arret ut? Mitt kjennes ut som har sånne tagger... akkurat som om de har snurpa klippet skikkelig sammen (akkurat som en surra skinkestek). Husker jordmor på føden kommenterte det dagen etter fødsel når hun kikket på det. At det var litt stramt sydd. På 6 ukers kontroll sa de det sa bra ut. Allikevel kjenner jeg disse taggene og lurer på om andre har det? Og om det gjør vondt ved samleie blant annet. Anonymous poster hash: 1b3e5...ea9
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg hadde det slik etter første fødsel og sex gjorde vondt i ett år etter vi begynte igjen. Nå er d 11mnd siden andre fødsel og jeg har ikke lyst enda pga arr og all sying, siden det gjorde så vondt sist gang... Anonymous poster hash: 6343c...fe6
Mumua Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Fikk bare 4 sting, merker ikke noe til det. Så snart tråden var ute kunne jeg ikke merke noe så jeg aner ikke hvor jeg er sydd en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå