Gå til innhold

Fødeavdelingen nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg klarer å se.... så bare et sånt lite klipp av en baby som var bevisstløs når den ble født.... ååååå jeg håper det går bra!

Anonymous poster hash: 3ce88...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huuurrrraaaaa! Det gikke bra! ❤❤❤❤❤

Anonymous poster hash: 3ce88...c52

Skrevet

Yeees det gikk bra!! Satt å kryssa fingrene å holdt pusten!!! Så fint at det gikk bra!! Gråt en skvett ❤❤❤

Anonymous poster hash: 83caa...36a

Skrevet

Grusomt å se på, men det gikk heldigvis bra!

Skrevet

Jeg la merke til hva moren din babyen sa til mannen. "Jeg vil ikke se han" og andre ting som tydet på at du var sint på babyen eller noe. Er dette vanlig etter en fødsel?

Skrevet

Jeg la merke til hva moren din babyen sa til mannen. "Jeg vil ikke se han" og andre ting som tydet på at du var sint på babyen eller noe. Er dette vanlig etter en fødsel?

Sint? Hun var vel livredd hvis den var livløs!?

Anonymous poster hash: 3a669...d45

Skrevet

Hun trodde det var gått galt, hun så han var lilla og hørte ingen gråt.

Stakkar ,jeg fikk så vondt av henne.

Skrevet

Da misforstod jeg situasjonen. Jeg trodde hun ga babyen skylden for smertene, og derfor ikke ville se den. Så ikke at hun oppfattet situasjonen med babyen. Takk for oppklaringen.

Skrevet

Fy som jeg gråt..Tung episode synes jeg.

Skrevet

Uff stakkars moren. I noen sekunder hadde hun nok rukket å innstille seg på et dødt barn. Sånn tolket jeg ihvertfall oppførselen hennes.

Fælt å se hvor stressa jordmødrene så ut også. Hadde aldr i verden turt å hatt den jobben.

Det gikk bra, takk og lov! :)

Skrevet

Jeg likte overhode ikke mannen. "Ikke vær slem, ta imot babyen din". Fy. Han var skikkelig ekkel.

Anonymous poster hash: eace1...195
Skrevet

Hun trodde det var gått galt, hun så han var lilla og hørte ingen gråt.

Stakkar ,jeg fikk så vondt av henne.

Jeg så ikke episoden, men alle babyer er vel lilla når de blir født? Jeg fikk beskjed om at det var hvite babyer som hadde problemer, blå og lilla er normalt.

Skrevet

Fy som jeg gråt..Tung episode synes jeg.

Det der var tungt? Oi, dramatisk i 10 sekunder og så ikke noe problem? Det der er vel mer vanlig enn ikke? Jeg har en fullstendig traumatisk fødsel bak meg og det var langt fra dette...

Anonymous poster hash: 4bdd2...a40

Skrevet

Det der var tungt? Oi, dramatisk i 10 sekunder og så ikke noe problem? Det der er vel mer vanlig enn ikke? Jeg har en fullstendig traumatisk fødsel bak meg og det var langt fra dette...

Det må gå ann å oppleve dette som tøft selv om mange har opplevd verre.

Anonymous poster hash: 54ca1...bb1

Skrevet

Ja, som relativt ny mor så vekker dette utrolig vonde følelser i meg, enten det er 10 sekunder eller 2 dager. Jeg har evne til å leve meg inn i situasjonen og det gjør veldig vondt. Du ser ikke ut til å ha den evnen, så fint for deg da :) Vi er alle ulike og jeg synes det var en tung episode, at du er uenig er helt greit.

Skrevet

Jeg begynte også å gråte. Satte mange følelser i sving den episoden. Godt alt gikk bra.

Anonymous poster hash: 00c8a...840

Skrevet

Finnes det på nett noe sted? Hele serien?

Anonymous poster hash: d2ee7...b85

Skrevet

Nå har ikke jeg sett episoden men jeg kan absolutt forstå hvis moren ble redd. Da gutten vår ble født var han helt stille og livløs pga navlestreng rundt halsen. De skyndte seg ut med han og jeg følte ikke jeg pustet før jeg hørte han gråte. Mannen min ble med ut på gangen. Tror det til ca 30 sek men de var helt forferdelige!

Anonymous poster hash: e03ee...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...