Gå til innhold

Legge ham til eller ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg er litt teit nå jeg vet. Gikk i klasse med en på høyskolen som jeg hadde veldig god kjemi med. Kun på vennskapsfronten, men trivdes virkelig i hans selskap. Hadde han på Facebook tidligere, men han er litt sånn som trekker seg unna om folk tar for mye kontakt, så han sletta kontoen sin og var helt ute av sosiale medier i mange år. Da jeg traff han for et par år siden sa han at det var fordi det hele tiden var så mye mas fra bekjente og han orket ikke det rett og slett. Nå ser jeg at han har opprettet ny konto, men under et litt annet navn. Han har ingen personlige bilder, og under 30 stk på vennelisten si, men bare den aller nærmeste kjernen. Så tydelig at han egentlig ikke vil bli funnet.

Har jo lyst til å legge ham til, men da blir det så kleint om han avviser hvis han ikke ønsker annet enn familie der likevel. Samtidig vil han jo skjønne at jeg faktisk har søkt ham opp siden vi ikke har noen felles venner. Skal jeg eller ikke?

Vet ikke helt hva jeg vil med å legge ham til heller. Kanskje håpet vi kunne ta opp kontakten igjen. Men på den andre siden. Hadde han ville ha kontakt har han vel lagt meg til selv?

Ææh så teit jeg er.

Anonymous poster hash: 877af...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Kan hende han bare har opprettet en profil fordi han må (pga en gruppe for å få nødvendig info ell)

Mannen min er sånn, han har en bruker under annet navn, kun fordi det er nødvendig med info til fritidsaktiviter. Han hadde blitt sur om folk begynte å legge han til.

Anonymous poster hash: b11a5...09f

Skrevet

Legg ham til du, og så må du bare takle å bli avvist. Kan jo bli godtatt å 😀

Skrevet

Legg ham til du, og så må du bare takle å bli avvist. Kan jo bli godtatt å 😀

Dette.

Anonymous poster hash: 26129...18e

Skrevet

Jeg har et tullenavn på FB og har kun lagt til familie og nære venner. Hadde normal profil tidligere med 3-400 venner, men ble så lei. Gudbedre så mye skit folk legger ut.

Jeg aksepterer ikke forespørsler fra bekjente på min nye profil. Blir ikke sur om de legger meg til men aksepterer altså ikke.

Bruker FB til nødvendige ting rundt barna. Skole/barnehage, foreldregrupper og idrettslag.

Jeg orker ikke å ha feeden full av det jeg betegner som spam.

Anonymous poster hash: 2aa01...ae5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...