Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Før, da jeg hadde katt selv, så skremte hun bort alle "inntrengere", så hadde ikke det problemet. Hun døde dessverre for 3 år siden og etter det har det kommet noen katter, spesielt en sort/hvit en som bæsjer i hagen min. EKKELT... er jo kattelort overalt. Tips? Vurderte å skaffe meg en diger hannkatt eller noe som kan skremme vekk, men vil egentlig ikke ha katt Anonymous poster hash: 74c1e...29a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Før, da jeg hadde katt selv, så skremte hun bort alle "inntrengere", så hadde ikke det problemet. Hun døde dessverre for 3 år siden og etter det har det kommet noen katter, spesielt en sort/hvit en som bæsjer i hagen min. EKKELT... er jo kattelort overalt. Tips? Vurderte å skaffe meg en diger hannkatt eller noe som kan skremme vekk, men vil egentlig ikke ha katt Anonymous poster hash: 74c1e...29a Det hjelper ikke alltid med egen katt heller. Jeg har katt selv, og her driter sikkert minst halvparten av nabokattene hos meg Anonymous poster hash: eb166...aa7
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Det er ikkje altid den katten som dritter. Det kan vere katt som bor 1 km fra dit hus. Anonymous poster hash: 5b623...d11
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Det er ikkje altid den katten som dritter. Det kan vere katt som bor 1 km fra dit hus. Anonymous poster hash: 5b623...d11 Jeg har jo sett den, jo Men hva med rottweiler, da? Anonymous poster hash: 74c1e...29a
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har jo sett den, jo Men hva med rottweiler, da? Anonymous poster hash: 74c1e...29a Ja du sitter opp og er levende blomster potte heile natta. Anonymous poster hash: 5b623...d11
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #6 Skrevet 18. oktober 2016 Ja du sitter opp og er levende blomster potte heile natta. Anonymous poster hash: 5b623...d11 Har du litt tungt for det? Hi har sett den. Her jager jeg støtt katter når jeg har hjemmekontor. Ubeskrivelig lei disse kattene som driter ned hagen. Anonymous poster hash: 74e79...f42
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 Satte bedene fulle av rottefeller jeg, ikke vært en lort å se etter det.... Anonymous poster hash: ceade...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå