Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Men det ekleste er at jeg bedro min kjære mann med en langhåra gitarspillende slamp som knegger når han ler.. I dag gikk jeg inn på Facebook på profilen til denne mannen jeg var utro med og syntes han var sexy 😱 Hva betyr dette? Vi har et strålende deilig samliv, og jeg elsker mannen min over alt på jord, men nå har jeg altså hete drømmer om en mann jeg ikke hadde tatt i med ildtang engang 😱 Anonymous poster hash: c691a...d6a
Gjest Antarctica Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Drømmer er jo et flott sted for de forbudte følelsene...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Det betyr at du kommer til å være utro snart, siden du faktisk drømte det 😳 Anonymous poster hash: e1d14...552
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 For å si det med Michael Krohn: Jeg tenker forbudte tanker Jeg føler forbudte følelser Jeg tenker forbudte tanker Jeg føler forbudte følelser Jeg føler forbudte følelser Du føler forbudte følelser og Innrøm det baby Så blir alt mye bedre Så blir alt mye bedre Så blir alt mye bedre Så blir alt mye bedre Du vil ha det flate Jeg vil ha det runde Har aldri tanken streifet deg at vi to kanskje kunne tenke forbudte tanker Føle forbudte følelser Tenke forbudte tanker Føle forbudte følelser Jeg føler forbudte følelser Du føler forbudte følelser Innrøm det baby Så blir alt mye bedre Så blir alt mye bedre Så blir alt mye bedre Så blir alt mye bedre Ingen lystrer er meg fremmed Men frykt og skam har gjort med spak Kjødet er villig, men ånden er svak Jeg tenker forbudte tanker Jeg føler forbudte følelser Jeg tenker forbudte tanker Jeg føler forbudte følelser Jeg føler forbudte følelser Du føler forbudte følelser og Innrøm det baby Så blir alt mye bedre Så blir alt mye bedre Så blir alt mye bedre Så blir alt mye bedre Anonymous poster hash: 5ec87...919
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg oppdaget elskeren min sånn. Vi hadde heftig sex i en drøm, og dagen etter var jeg stormforelsket i naboen. Vi ble elskere og sex'en var så himmelsk mye bedre enn jeg hadde drømt om til og med. Gode minner... selv om det endte stygt. Sånn til opplysning. Anonymous poster hash: 6a1ab...744
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 Hehe Når jeg var gravid med min yngste drømte jeg at jeg skilte meg fra mannen og giftet meg med hans bror. Absolutt ingen slike følelser for denne mannen og slet litt i forhold til at jeg hadde drømt dette en dag eller to etterpå men så la jeg det bare bort. Det er bare en drøm, på lik linje med andre merkelige drømmer så betyr det jo ingenting. Ikke tenk så mye på det. Anonymous poster hash: a1d7d...6b7
Gjest Muji81 Skrevet 19. oktober 2016 #8 Skrevet 19. oktober 2016 Skilsmisse er ikke nok her. Selvpisking er i hvert fall påkrevd. Syndige kvinne, skulle tro du hadde seksuelle lyster.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2016 #9 Skrevet 19. oktober 2016 Mitt uærlige alterego ligger med mange i drømmene, og liker det. Går så fint så, har ikke tenkt til å være utro. Anonymous poster hash: 3e3a4...4a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå