Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg er gravid, 13 uker på vei. Og et helvete mot kjæresten min... jeg er mutt og irritert og føler i det hele tatt at hormonene mine raser i kroppen! Jeg prøver å ta meg sammen så godt som jeg kan, men det er jaggu ikke enkelt! Får håpe det går over... eller at kjæresten min holder ut de neste 6 månedene rett og slett..... Anonymous poster hash: ab296...440
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg er gravid, 13 uker på vei. Og et helvete mot kjæresten min... jeg er mutt og irritert og føler i det hele tatt at hormonene mine raser i kroppen! Jeg prøver å ta meg sammen så godt som jeg kan, men det er jaggu ikke enkelt! Får håpe det går over... eller at kjæresten min holder ut de neste 6 månedene rett og slett..... Anonymous poster hash: ab296...440 Mannen min har holdt ut i 2,5 svangerskap 😂 Jeg sa unnskyld ganske ofte i svangerskapene, også dette tredje og siste. Anonymous poster hash: b2fa2...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå