Gå til innhold

Spørsmål fra en mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann, men tar sjansen på å spør dere damer.

Jeg har en tidligere klassevenninne som jeg alltid har hatt et godt øye til, helt fra barneskolen.

Vi har kjent hverandre i 30 år.

Jeg bor i en by 35 mil fra min hjemby hvor hun bor.

Vi treffes 2,3 ganger i året på teater, konserter osv i hjembyen. (Ikke bare oss to, men en gjeng på 4-5 stykker)

Jeg pleier da å kjøre henne hjem, og ofte blir vi sittende i bilen å snakke en stund.

Hun er gift og har barn, men sliter i ekteskapet. Jeg er ikke gift eller har barn.

Hun gir tydelige signaler på at hun liker meg godt, men jeg har aldri rørt henne utenom en klem.

( Vi kan ha en litt flørtende tone)

Hva bør jeg gjøre? Bør jeg fortelle henne hva jeg føler, og la det være opp til henne? Eller bør jeg bare fortsette den gode, vennskaplige tonen vi har? ( Jeg tenker på å flytte hjem til hjembyen)

Jeg kjenner ikke mannen hennes.

Anonymous poster hash: d09e8...44b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha holdt den vennlige tonen. Det er vel hyggelig med en venn?

Anonymous poster hash: 839dc...e0a

Skrevet

Her holder du deg unna til hun evt blir skilt! Etter det er det fritt fram!

Anonymous poster hash: 3dadb...266

Skrevet

Om du vet hun sliter i ekteskapet og du er betatt og tenker dere kan ha en fremtid sammen så vil jeg si du burde snakke m henne om d.. Hvorfor gå igjennom livet og angre på d når d kanskje kunne blitt noe bra for begge? Kjør på sier jeg

Anonymous poster hash: 09976...7ed

Skrevet

Jeg er venninna di i min historie. Han som var forelsket i meg burde aldri ha sagt noe. Jeg hadde planer om å flytte før han sa det til meg, men alt ble bare tull for meg etter det. Jeg klarte ikke tenke på noe annet enn han og det er ikke rettferdig mot familien min.... Du vil ikke være "han som ødela" mellom mamma og pappa? For det er det som blir historien folk vil prate om, selv om de hadde problemer fra før.

Anonymous poster hash: d9227...5ca

Skrevet

Hold deg unna til hun evt. blir tilgjengelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...