Gå til innhold

Hvem ser du opp til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva imponerer deg?

Anonymous poster hash: c2325...d6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa og mamma. Vært gift i snart 40 år, vært gjennom ekstreme tøffe tak sammen. :de er kjærlige, omsorgsfulle, har høy moral og veldig gavmilde mot alle.

Anonymous poster hash: e1e83...de2

Skrevet

Pappa og mamma

Bestefar 

guldforeldrene mine

Skrevet

Steven Biko

Anonymous poster hash: 8952e...9ec

Skrevet

I nære relasjoner? Datteren min.

Mer perifert? Syke-/hjelpe-/vernepleiere. Noen forfattere og musikere som så nydelig setter ord på alt jeg selv aldri har sagt før. Alle som jobber for å hjelpe mer enn for å få så innmari mye selv. Alle kloke hoder. De som gutser heller enn å være passive og vente. De som ikke lar dårlige utdelte kort tidlig i livet få ødelegge for resten av livene deres. De som tilsynelatende har uendelig av energi og kapasitet. De som sørger for å ha bodd i utlandet. Alle som husker på at livet er kort.

Skrevet

I nære relasjoner? Datteren min.

Mer perifert? Syke-/hjelpe-/vernepleiere. Noen forfattere og musikere som så nydelig setter ord på alt jeg selv aldri har sagt før. Alle som jobber for å hjelpe mer enn for å få så innmari mye selv. Alle kloke hoder. De som gutser heller enn å være passive og vente. De som ikke lar dårlige utdelte kort tidlig i livet få ødelegge for resten av livene deres. De som tilsynelatende har uendelig av energi og kapasitet. De som sørger for å ha bodd i utlandet. Alle som husker på at livet er kort.

Takk! 😊

Anonymous poster hash: 6de1f...98f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...