Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Nå har jeg ringt rundt til halve Norge og ingen kan svare meg på et egentlig ganske enkelt spørsmål.. Så nå prøver jeg lykken her inne. -Termostatknappen går fra 1-7. Hvor 1 i følge bruksanvisningen er min og 7 er max. Betyr det grader, eller kjøleeffekt? Hvis jeg vil ha ca 3 grader, bør den stå nærmere 7 eller 1? Håper noen her vet Anonymous poster hash: 92207...0db
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Kjenner ikke til det kjøleskapet. Men vanligvis vil 1-7 stå for kjøleeffekt, ikke grader. Det jeg bruker gjøre er å sette et nytt kjøleskap på f.eks 3-4 og så henge inni et kjøeskapstermometer. Så justerer du kjøeeffekt ut fra hvor kaldr det blir i skapet og hvor kaldt du ønsker det. Av og til må du også justere kjøleeffekten ut fra om du har mye eller lite varer inni. Anonymous poster hash: 3c568...043
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Ok, tusen takk, da prøver jeg det Anonymous poster hash: 92207...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå