Gå til innhold

Tidspunkt for fødsel nr 1 vs nr 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ingen sammenheng her hvertfall.

Første en uke før termin, nr 2 tre dager etter termin. Ble noen lange dager på slutten gitt.

En venninne fødte førstemann 5 uker før termin, nr 2 kom en uke etter termin.

Endret av Snøfnugget

Storebror kom 10 dager etter ul termin. Begynte med rier og varte 4 timer fra første rie til han var ute. Lillebror kom nå 1 dag før ul termin (på dagen for min egen beregning). Vannavgang, men tok 3t og 34 min fra første rie før han var ute.

Annonse

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Dere som har gått mer enn 10 dager over termin - trodde de startet senest 10 dager over? Hvordan vurderer de å vente?

Kommer til kontroll på 7 eller 8 dagen for å sjekke med ul at alt ser bra ut. Hvis ikke setter de i gang da. Men om alt ser bra ut blir man sendt hjem igjen også får man ny kontroll den 12.dagen hvor man da i tillegg får tilbud om å bli igangsatt. Ihvertfall fungerer det slik på kk i Bergen.

Anonymous poster hash: b4063...c21

Dere som har gått mer enn 10 dager over termin - trodde de startet senest 10 dager over? Hvordan vurderer de å vente?

Jeg gikk 14 dager over med første, men det var i 2005. Rutinene er forandret siden det. Men da var det i alle fall slik at jeg var på kontroll 12 dager over, og siden alt så fint ut, ble jeg sendt hjem igjen med ny time 2 dager etterpå. Nå blir man tatt inn til kontroll 10 dager over, og ser alt fint ut, blir man sendt hjem igjen og bedt om å komme tilbake 2 dager etterpå.

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...