Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #1 Skrevet 18. oktober 2016 Ville dere valgt medela swing maxi eller medela swing? På maxi kan man pumpe begge brystene samtidig. Anonymous poster hash: 49e35...212
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Spørs jo hvor mye du skal pumpe. Jeg fullpumpet i 2 uker med enkelpumpe...og det var greit. Skulle jeg pumpet mer fremover ville en dobbelpumpe Vært bedre. Dobbelpumping gir større melkeproduksjon. På sykehuset anbefalte de det i starten Jeg måtte pumpe pga prematur fødsel Anonymous poster hash: 55beb...459
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Dobbel! Ingen tvil! Har hatt medela alle tre gangene og er superfornøyd. Hadde sist gang nå medela swing maxi og den var veldig god. Anonymous poster hash: bc1c0...101
Mumua Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Dobbel. Har pumpet snart 1300 timer nå så dobbel er naturligvis nødvendig. Sitter å pumper med min Maxi akkurat nå faktisk Men om du kun trenger pumpa en sjelden gang så holder det med enkelpumpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå