Gå til innhold

Det mest patetiske jeg opplever (om dagen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er folk som forlater sin partner og barn i livskrise. Ja, dere kan male skilsmisser så rosa dere bare orker, men det anses å være en livskrise! Så peprer de Facebook full av "håper xx snart kommer", "tenker på xx", blir så tomt når xx reiser". Xx burde jo være barna deres, men nei det er de nye kjærestene som sto klare i det de smalt døra igjen.

Fy! Så stygt!!! Ikke gjør det 😡

Anonymous poster hash: 13bda...7e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok... Så bra at du vet alt om andre folks liv da.

Anonymous poster hash: 28610...9b4
Skrevet

Skriver folk virkelig slikt på FB fortsatt?

Anonymous poster hash: 1f184...89d

Skrevet

Skriver folk virkelig slikt på FB fortsatt?

Anonymous poster hash: 1f184...89d

Godt spørsmål egentlig. Jeg har aldri sett det så lenge jeg har vært på FB, og det er noen år nå for å si det sånn...

Skrevet

Ja, det skrives av folk rundt her. I 40 årene. Vet ikke ALT om folk jeg, men noen deler mer enn andre og bor man på et lite sted synes det dessverre bedre enn man kanskje kunne ønske. Lurt å ta hensyn til 👍

Hi

Skrevet

Ja, det skrives av folk rundt her. I 40 årene. Vet ikke ALT om folk jeg, men noen deler mer enn andre og bor man på et lite sted synes det dessverre bedre enn man kanskje kunne ønske. Lurt å ta hensyn til

Hi

Men å dømme folk for at de skiller seg kan du likevel? Du vet alt som hvordan samlivet deres var?

Jeg skjønner greia med å ikke ønske å se sånne statuser på FB, men lurt å rulle inn sladrekjerringa litt synes jeg.

Skrevet

Du dømmer hardt, uten å vite hvordan folk har hatt det før skilsmissen. Kjenner jeg vlir provosert av at du påberoper deg retten til å mene så mye om andre mennesker.

Som regel er det å få ny kjæreste og et bedre følelsesliv noe som er sårt etterlengtet. Hvordan barna tar det, er foreldrene sitt ansvar. De gjør så godt de kan, i de aller, aller fleste tilfellene.

Skrevet

Dere må lese det jeg skriver og ikke legge til masse selv 👍😳 Folk må gjerne skille seg. Det finnes sikkert 1000 grunner! MEN man flasher ikke sitt nye liv på fb mens barna sitter å gråter! Man tar hensyn.

Utover det ser det teit ut for alle rundt, så vet dere 😬

Hi

Skrevet

Dere må lese det jeg skriver og ikke legge til masse selv Folk må gjerne skille seg. Det finnes sikkert 1000 grunner! MEN man flasher ikke sitt nye liv på fb mens barna sitter å gråter! Man tar hensyn.

Utover det ser det teit ut for alle rundt, så vet dere

Hi

"Så vet dere"...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...