Gå til innhold

Babyen min har vært forkjølet i over 3 mnd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 9 mnd. Hun har nå vært forkjølet i over 3 mnd i strekk! Veksler mellom rennende nese (til tider gul/grønn snørr) og tett nese, og slimhoste.

Vi var hos legen for ca 5 uker siden og hun mente det sikkert bare var flere forkjørelser på rappen.

Men herlighet, er det virkelig normalt og greit at en baby er forkjølet så lenge i strekk?

Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 222fb...3f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaring ja :) Her var det polypper og  tette bihuler fra ungen var føre året gammel, selv om enkelte påstår hardsnakket at så små barn ikke har utviklede bihuler. Men etter en CT og MR, så bekreftet nemlig mistanken min at det han hadde det. Dette ligger til familien og takket være privat ØNH spes at vi fant ut dette , og ungen har i dag et bedre liv!

Og forresten, vi tok også en 24 timers reflux test, som igjen påviste reflux. Henger visst sammen i følge Ønh legen.

Ønsker deg/ dere lykke til med event undersøkelser :)

Skrevet

Allergi?

Anonymous poster hash: 062f0...a2d

Skrevet

Tenker også allergi.. kan være mot dyr, støv, midd osv

Anonymous poster hash: 2167f...643

Skrevet

Min var forkjølet sammenhengende i åtte uker ved den alderen. Storesøster i barnehage som dro med seg alt hjem. Nå er hun to og frisk som en fisk.

Ikke noe biter på henne for øyeblikket. Bygget seg skikkelig immunforsvar tror jeg.

Anonymous poster hash: 2a5ce...ab2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...