Gå til innhold

Obama, Hillary, Donald


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har disse tre til felles? De er alle idioter. Obama skiller seg ut med at han har bevist seg selv som iskald morder. Jeg tror Hillary kommer til å vinne, og da får hun også bevist at hun er nøyaktig det samme som Obama. Ingen av dem er gode presidentkandidater! 

 

Jeg skjønner ikke... Hvorfor er det ingen fornuftige mennesker/gode mennesker som stiller til valg? VIL folk ha idioter til makten? Er det det som er greia? Eller er det bare maktsyke idioter som lar seg friste av den stillingen? "Konge over verden", liksom... Høres ut som noe som ville fristet en ond superskurk, ja ;) (Med hvit, ond, langhåret katt av rasen perser på fanget, klisjé?)



Anonymous poster hash: 16628...6fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hva har disse tre til felles? De er alle idioter. Obama skiller seg ut med at han har bevist seg selv som iskald morder. Jeg tror Hillary kommer til å vinne, og da får hun også bevist at hun er nøyaktig det samme som Obama. Ingen av dem er gode presidentkandidater!

 

Jeg skjønner ikke... Hvorfor er det ingen fornuftige mennesker/gode mennesker som stiller til valg? VIL folk ha idioter til makten? Er det det som er greia? Eller er det bare maktsyke idioter som lar seg friste av den stillingen? "Konge over verden", liksom... Høres ut som noe som ville fristet en ond superskurk, ja ;) (Med hvit, ond, langhåret katt av rasen perser på fanget, klisjé?)

 

Anonymous poster hash: 16628...6fd

Endelig ei med innsikt i amerikansk politikk :)0

 

Anonymous poster hash: ca90a...7cc

Skrevet

 

Hva har disse tre til felles? De er alle idioter. Obama skiller seg ut med at han har bevist seg selv som iskald morder. Jeg tror Hillary kommer til å vinne, og da får hun også bevist at hun er nøyaktig det samme som Obama. Ingen av dem er gode presidentkandidater!

 

Jeg skjønner ikke... Hvorfor er det ingen fornuftige mennesker/gode mennesker som stiller til valg? VIL folk ha idioter til makten? Er det det som er greia? Eller er det bare maktsyke idioter som lar seg friste av den stillingen? "Konge over verden", liksom... Høres ut som noe som ville fristet en ond superskurk, ja ;) (Med hvit, ond, langhåret katt av rasen perser på fanget, klisjé?)

 

Anonymous poster hash: 16628...6fd

 

Det her var et merkelig innlegg. Ingen dybde og viser ingen forståelse. Kunne grove påstander om enkeltpersoner. Hva mener du egentlig? Hvorfor er ingen av de tre gode presidentkandidater? Hva er en god presidentkandidat? Hvordan foreslår du at man leder verdens viktigste nasjon? Hva skulle Obama gjort annerledes? Hvordan kan du forutse hva slags leder Clinton er? Donald Trump anerkjenner jeg ikke som presidentkandidat overhodet.

 

 

Anonymous poster hash: 3cc90...291

Skrevet

Det her var et merkelig innlegg. Ingen dybde og viser ingen forståelse. Kunne grove påstander om enkeltpersoner. Hva mener du egentlig? Hvorfor er ingen av de tre gode presidentkandidater? Hva er en god presidentkandidat? Hvordan foreslår du at man leder verdens viktigste nasjon? Hva skulle Obama gjort annerledes? Hvordan kan du forutse hva slags leder Clinton er? Donald Trump anerkjenner jeg ikke som presidentkandidat overhodet.

 

 

Anonymous poster hash: 3cc90...291

Altså, Obama har selv drevet med mye snusk, blant annet har de klassifisert alle menn over 18 år som fiender, i de landene de har angrepet. Dvs de har drept mange (MANGE!!!) uskyldige med vilje, og helst med droner. Hillary er samme ulla, + diverse snuskete mailer hun har lekket ut.. Hun lyver også, hele tiden, bare søk på youtube ;) ! Donald Trump tror jeg bare tuller. 

 

Anonymous poster hash: 16628...6fd

Skrevet

Endelig ei med innsikt i amerikansk politikk :)0

 

Anonymous poster hash: ca90a...7cc

Amerikansk politikk er vel egentlig ikke noe annet enn en kjempevits. 

 

Anonymous poster hash: 16628...6fd

Skrevet

 

Altså, Obama har selv drevet med mye snusk, blant annet har de klassifisert alle menn over 18 år som fiender, i de landene de har angrepet. Dvs de har drept mange (MANGE!!!) uskyldige med vilje, og helst med droner. Hillary er samme ulla, + diverse snuskete mailer hun har lekket ut.. Hun lyver også, hele tiden, bare søk på youtube ;) ! Donald Trump tror jeg bare tuller.

 

Anonymous poster hash: 16628...6fd

 

Kan du nevne en leder eller for å gjøre det enklere, en politiker som utelukkende er god? Uten noen form for bagasje, snev og splitt og hersk, uten taktikkeri og maktspill? Hvem politiker begeistrer deg?

 

 

Anonymous poster hash: 3cc90...291

Skrevet

Dette ble så lite nyansert at jeg nesten ikke orket svare, men jeg klarer ikke dy meg.

 

Om Clinton eller Trump vinner gjenstår å se, det blir litt som å måtte velge mellom to onder.. men hva Obama angår; har du satt deg inn i hvordan amerikansk politikk foregår? Hvor mange stemmer som må komme fra hvert av partiene for at et forslag i det hele tatt skal kunne bli en "bill" man kan stemme på?

 

Anbefaler deg å finne frem gode dokumentarer på både det emnet og om Obama som president. Det er en grunn til at han ser 20 år eldre ut nå enn da han ble president.

 

Anonymous poster hash: eb16a...e70

Skrevet

Media og meningsmålinger forsøker å overbevise at Trump ikke kan vinne, men jeg vil ikke utelukke det. Brexitmålingene viste det samme og likevel går GB ut.

Hillary er en sylskarp dame med masse erfaring. For mye erfaring syns jeg. Ingen idealsme eller noe hun brenner for lengre, det viktigste er å komme til makten, uansett hva som skal til. Hvorfor kunne de ikke nominere Bernie Sanders?



Anonymous poster hash: 1de70...9c7
Skrevet

Jeg er enig med deg. Det mine amerikanske venner har delt med meg gjør at jeg ikke har noen tiltro til noen av dem. Valgkampene er preget av å kaste mest mulig dritt og dekningen av dem later til å være fra redaktørens politiske ståsted. Disse menneskene skal styre en av verdens mektigste land, og ikke minst få kontroll på det igjen, så velger de å oppføre seg sånn i valgkampen. Benghazi, Saudi, Afghanistan, Mali og Yemen er alle utrykk for utenrikspolitikken og den er ikke noe å skryte av. Hva USA må gjøre skal jeg holde meg før god til å debattere. Det faktum at disse menneskene skal styre landet, samtidig som de sliter ufattelig med å være gode rollemodeller og forbilder gjennom valgkampen er ufattelig.

 

Anonymous poster hash: aa71f...b09

Skrevet

Jeg er enig med deg. Det mine amerikanske venner har delt med meg gjør at jeg ikke har noen tiltro til noen av dem. Valgkampene er preget av å kaste mest mulig dritt og dekningen av dem later til å være fra redaktørens politiske ståsted. Disse menneskene skal styre en av verdens mektigste land, og ikke minst få kontroll på det igjen, så velger de å oppføre seg sånn i valgkampen. Benghazi, Saudi, Afghanistan, Mali og Yemen er alle utrykk for utenrikspolitikken og den er ikke noe å skryte av. Hva USA må gjøre skal jeg holde meg før god til å debattere. Det faktum at disse menneskene skal styre landet, samtidig som de sliter ufattelig med å være gode rollemodeller og forbilder gjennom valgkampen er ufattelig.

 

Anonymous poster hash: aa71f...b09

Er dine amerikanske venner statsvitere og analytikere?

 

For mine amerikanske venner er dels Bernie Sanders-tilhengere, dels Clinton-folk, og en enkelt Trump-tilhenger. Så jeg sluker ikke "alt de deler med meg" rått, altså. Et partsinnlegg er ikke det samme som en saksorientering.

 

Anonymous poster hash: 7c1a7...469

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...