Gå til innhold

Hvor vond er en forstuelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det sammenlignes med? Er det så vondt at man ligger og hulker, eller er det mer som at man bare registrerer at det er vondt og ikke gir seg?

Anonymous poster hash: 406bf...f62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forstuet lilletåa endel ganger (sparket borti stoler eller bord) og det er sånn at jeg ikke klarer å gå på foten. Dvs litt sånn at det gjør vondt og ikke gir seg. Hulker er det langt ifra :P Med mindre man er overfølsom ovenfor smerte.. 

Men det er sikkert vondere å forstue benet, eller låret (de store bena i kroppen) enn en tå ;) 

Anonymous poster hash: 44c64...5b6
Skrevet

Ikke engang 12-åringen min ligger og hulker over en forstuelse.

Men fortvilet ble han, for det var vondt å belaste ankelen i 2-3 mnd etterpå. Bløtvevsskade kalte legen det, og det kan ta tid før det blir helt bra igjen.

Anonymous poster hash: b1a0d...b26
Skrevet

Hva kan det sammenlignes med? Er det så vondt at man ligger og hulker, eller er det mer som at man bare registrerer at det er vondt og ikke gir seg?

Anonymous poster hash: 406bf...f62

Har forstua ankelen titals ganger. Det har både vært litt vondt og jeg har kunnet gå videre, og det har vært så vondt at jeg nesten har kastet opp. Småhulket nok litt da, ja, og det var utrolig vondt første dagene.

Anonymous poster hash: e8ef6...14f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...