Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Hva kan det sammenlignes med? Er det så vondt at man ligger og hulker, eller er det mer som at man bare registrerer at det er vondt og ikke gir seg? Anonymous poster hash: 406bf...f62
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har forstuet lilletåa endel ganger (sparket borti stoler eller bord) og det er sånn at jeg ikke klarer å gå på foten. Dvs litt sånn at det gjør vondt og ikke gir seg. Hulker er det langt ifra Med mindre man er overfølsom ovenfor smerte.. Men det er sikkert vondere å forstue benet, eller låret (de store bena i kroppen) enn en tå Anonymous poster hash: 44c64...5b6
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Ikke engang 12-åringen min ligger og hulker over en forstuelse. Men fortvilet ble han, for det var vondt å belaste ankelen i 2-3 mnd etterpå. Bløtvevsskade kalte legen det, og det kan ta tid før det blir helt bra igjen. Anonymous poster hash: b1a0d...b26
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Hva kan det sammenlignes med? Er det så vondt at man ligger og hulker, eller er det mer som at man bare registrerer at det er vondt og ikke gir seg? Anonymous poster hash: 406bf...f62 Har forstua ankelen titals ganger. Det har både vært litt vondt og jeg har kunnet gå videre, og det har vært så vondt at jeg nesten har kastet opp. Småhulket nok litt da, ja, og det var utrolig vondt første dagene. Anonymous poster hash: e8ef6...14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå