Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Om jeg må få time på legekontor for sykemelding eller om det holde å ringe inn å be om en? Som kan hentes i etterkant. Må reise med fly imorgen tidlig for å hjelpe min far. Anonymous poster hash: d4848...cd5
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Kondolerer! Hva skal du med sykmelding? Er det ikke velferdspermisjon du må be om? Anonymous poster hash: cfedd...9ba
👀tante Sofie 👒 Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Kondolerer Jeg ringte bare til legen og fikk sykemelding. Men du må ringe i morgen for de kan ikke datere den tilbake.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 I utgangspunktet gir ikke dødsfall/sorg rett til sykemelding, selv om mange får det allikevel. Sykemelding kan heller ikke gis over telefon, selv om mange får det allikevel. Sykemelding kan ikke tilbakedateres til før første kontakt selv om det blir gjort. Så det er egentlig velferdspermisjon du skal bruke. Men ring legekontoret og hør hva de sier, det kan være du får sykemelding. Kondolerer ♥ Anonymous poster hash: 027ec...f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå