Gå til innhold

Dock boots eller cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg skal velge til 4-åringen. Noen her med gode grunner for å ha valgt en av dem?

Anonymous poster hash: 3e593...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart dockboots.cherrox er klumpete tung og ubehagelige.dritt sko skjønner ikke at de fortsatt selges

Skrevet

Helt klart dockboots.cherrox er klumpete tung og ubehagelige.dritt sko skjønner ikke at de fortsatt selges

Er Dock Boots varme?

Anonymous poster hash: f9d45...483

Skrevet

Er Dock Boots varme?

Ja det er ikke noe vintersko men helt klart varmere enn cherrox

Skrevet

Se på stovelbutikken.no Trykk på barn og de første som kommer opp der.

Skrevet

Ikke vintersko?

De er jo til bruk ned i -20...!?

Og 4åringer er vel sjelden ute i kaldere vær enn det😏

Anonymous poster hash: 6665c...690

Skrevet

Vi bruker billigvarianten av cherrox. De har en type på shoeday. Den er litt lettere enn cherrox. Mine unger elsker de og eldste bruker kun det hele vinteren, selv om hun har andre vintersko.

Det er nok smak og behag. Husker jeg selv også var veldig glad i cherrox som barn, og synes ikke de var klumpete eller tunge ;)

Anonymous poster hash: dcec9...ae4

Skrevet

Ikke vintersko?

De er jo til bruk ned i -20...!?

Og 4åringer er vel sjelden ute i kaldere vær enn det😏

Anonymous poster hash: 6665c...690

Det stemmer ikke. De tåler ned til -15, men i det ligger det at gummien tåler så høy kulde. Ikke at de holder varmen i -15. Synes de kjører misvisende markedsføring på de skoene.

Anonymous poster hash: f827b...0c9

Skrevet

Eh.. nei.. de er ikke det. Kjøpte nettopp Viking Cherrox som tåler -20 kuldegrader og de er LETTE. Barnet elsker dem.

Anonymous poster hash: 9afc7...617

Skrevet

Varmere enn Cherrox, sier du? Så Dock Boots tåler -30 kuldegrader? Hvem trenger det egentlig? Cherrox tåler -20 og det er mer enn godt nok for norske vinterforhold, hva slags unger leker ute i timesvis når det er -25 kuldegrader liksom? Det kan du få svare på.

Anonymous poster hash: 9afc7...617

Skrevet

Vi pleier å ha vintersko og doc boots. Materialet i docboots puster en anelse mer enn plastikken i cherroxene.

Anonymous poster hash: 4cefa...7ff
Skrevet

Det stemmer ikke. De tåler ned til -15, men i det ligger det at gummien tåler så høy kulde. Ikke at de holder varmen i -15. Synes de kjører misvisende markedsføring på de skoene.

Anonymous poster hash: f827b...0c9

Helt enig. Har dock boots til meg selv. Jeg fryser på føttene om det er kuldegrader, og jeg er en slik typs som sjelden sliter med å være kald på hender og føttter. Jeg vil kalle det overgangsstøvler. De tåler litt mer kulde en vanlige gummistøvler, men det er ikke godt nok i vintervær. De holder ikke på varmen i slapsevær en gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...