Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har en drøm om å åpne min egen butikk. Nå har jeg endelig muligheten, problemet er bare at jeg er så usikker på hva slags butikk. Det er vanvittig mye barneforetninger og klesbutikker rundt i sentrum, så jeg lurer på: er det noe dere savner i Drammen sentrum? En spesiell type butikk eller produkter som man må ut av byen for å handle? Setter STOR pris på innspill :-D Anonymous poster hash: 56e45...edb
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har en drøm om å åpne min egen butikk. Nå har jeg endelig muligheten, problemet er bare at jeg er så usikker på hva slags butikk. Det er vanvittig mye barneforetninger og klesbutikker rundt i sentrum, så jeg lurer på: er det noe dere savner i Drammen sentrum? En spesiell type butikk eller produkter som man må ut av byen for å handle? Setter STOR pris på innspill :-D Anonymous poster hash: 56e45...edb Så flott 😄 Har desverre ingen ønsker,ville bare si at det er supert at det finnes slike som deg, som tør å satse 👍 (Har selvsagt ett ønske om at ting ikke koster skjorta, men vet at det ikke er så lett å kontrollere) Anonymous poster hash: 8746f...5d6
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Så flott 😄 Har desverre ingen ønsker,ville bare si at det er supert at det finnes slike som deg, som tør å satse 👍 (Har selvsagt ett ønske om at ting ikke koster skjorta, men vet at det ikke er så lett å kontrollere) Anonymous poster hash: 8746f...5d6 Takk for det! Jeg håper drømmen kan bli til virkelighet, men jeg føler at Drammen Sentrum er litt mettet av små, private butikker.. "/ vi får se ;-) Anonymous poster hash: 56e45...edb
suseduse Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 En skikkelig delikatesse butikk! Savner alltid det etter feriene.. Gode oster, "hjemmelagd" drops, sjokolade, kjeks, brød etc.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Platebutikk. Altså vinyl. For samlere, kjennere, entusiater. Anonymous poster hash: 388b5...ad6
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Tusen takk for innspill :-) Anonymous poster hash: 56e45...edb
Høstduft Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Kongsberg mangler en barnebutikk. Vi må ut av byen for å kjøpe utstyr, barnevogn osv, og en flott merkeklesbutikk for barn hadde vært supert. Må da ha hatt litt bruksklær også, ikke bare pynteklær😊 Kanskje kombinert dette?
Nyttårs barn Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Støtter det med delikatesse. Men tror det skal litt til for at det vil gå rundt. Er til tider helt dødt i sentrum. Fatter ikke hva lokalpolitikerne har tenkt da de godtok den massive senterutbyggingen på Gulskogen, sentrum har blitt utarmet fullstendig.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Drammen er blitt en fin by, men handelsstanden SUGER! Det er jo bare de samme gamle kjedebutikkene som går her. Antagelig fordi halvparten av de som bor her er innvandrere som kun handler på Cubus og Lindex. Skulle jeg startet opp noe hadde jeg heller valgt Kongsberg. Masse folk med masse penger. Jeg ønsker meg en butikk som Bolina (IKKE Bolia) og Cornelias Hus (Paleet i Oslo). Masse fint interiør og klær. Anonymous poster hash: 23fec...a75
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #10 Skrevet 18. oktober 2016 Dersom det blir bomring rundt Drammen kommer handelstanden til å dø ut. Vi som bor utenfor vil slutte å dra til Drammen, man finner alt på senterene og på nett. Ville satset på Hokksund eller Kongsberg,og delikatessebutikk som flere sier her er midt i blinken. Anonymous poster hash: 7af0a...a50
suseduse Skrevet 19. oktober 2016 #11 Skrevet 19. oktober 2016 Platebutikk. Altså vinyl. For samlere, kjennere, entusiater. Anonymous poster hash: 388b5...ad6 Det er vel allerede en platebutikk her, er det ikke? På Strømsø?
Salvador Skrevet 19. oktober 2016 #12 Skrevet 19. oktober 2016 legobutikk! Bor i kongsvinger, og her har det åpnet en legobutikk litt utenfor sentrum, og her er det alltid folk!
LillaFrue Skrevet 22. oktober 2016 #13 Skrevet 22. oktober 2016 Dersom det blir bomring rundt Drammen kommer handelstanden til å dø ut. Vi som bor utenfor vil slutte å dra til Drammen, man finner alt på senterene og på nett. Ville satset på Hokksund eller Kongsberg,og delikatessebutikk som flere sier her er midt i blinken. Anonymous poster hash: 7af0a...a50 Man satser ikke i Hokksund! Det er fullstendig dødfødt og butikker legger ned hele tiden. Kongsberg er en flott by!
Admin Skrevet 22. oktober 2016 #14 Skrevet 22. oktober 2016 Ingenting jeg savner i Drammen. Sentrum er dødt og jeg handler ikke der selv om det tar meg kortere tid å gå dit enn å kjøre Gulskogen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #15 Skrevet 22. oktober 2016 En klesbutikk for gravide og ammende. Med klær som ikke er helt kjerring og ellers får en til å føle seg som en dass. Anonymous poster hash: 7d667...a13
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2016 #16 Skrevet 22. oktober 2016 Man satser ikke i Hokksund! Det er fullstendig dødfødt og butikker legger ned hele tiden. Kongsberg er en flott by! Butikkene som har vært der i evig tid legger ned ja,de har ikke fornyet konseptet sitt i det hele tatt. Mange fine nisjebutikker der nå som går veldig bra, og en delikatessebutikk hadde passet godt inn der. Anonymous poster hash: 7af0a...a50
LillaFrue Skrevet 22. oktober 2016 #17 Skrevet 22. oktober 2016 Butikkene som har vært der i evig tid legger ned ja,de har ikke fornyet konseptet sitt i det hele tatt. Mange fine nisjebutikker der nå som går veldig bra, og en delikatessebutikk hadde passet godt inn der. Anonymous poster hash: 7af0a...a50 Mange fine nisjebutikker? Du har StepIn som har vært der hele tiden og Hennes verden som er helt ok. Til og med bokhandelen Akademika (som var knallbra i starten) måtte legges ned. De sitter igjen med noen kjærringklesbutikker (PopCorner,Mariannes og Akvarella), 2 begredelige gjenbruksbutikker fulle av drit og StepIn og Hennes Verden. I Hokksund, som er en by, har de ikke engang et tilbud til folk som vil ta en tur ut på kvelden! (Med mindre du vil ha kinamat.) Hotellet er stengt i helgene, når normale mennesker vil ut og ta en øl. Mange fine nisjebutikker my ass! Jeg kjørte gjennom på formiddagene i dag, det var fullstendig dødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå