Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg vil egentlig ha en Emmaljunga sportsdel, men den koster vel 5000 kr? Minst..? Har en Emmaljunga jeg skal bruke som sovevogn i barnehagen siden hjulet knirker og den er skjev, irriterer meg veldig.. Men funker som sovevogn i barnehagen. Skulle hatt ny sportsvogn. Hvilken 4-hjuling vil du anbefale og hvor mye koster den ? Anonymous poster hash: 7dcfe...0e1
Blondzilla Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Hadde kjøpt en Emmaljunga, Simo eller Brio Happy brukt. Simo og brio produseres jo ikke lenger, så derfor brukt. Du kam sikkert få en fin vogn til 1500-2000. Eller så har Hartan en grei 4hjuling, men den er nok like dyr som Emmaljunga.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Hadde kjøpt en Emmaljunga, Simo eller Brio Happy brukt. Simo og brio produseres jo ikke lenger, så derfor brukt. Du kam sikkert få en fin vogn til 1500-2000. Eller så har Hartan en grei 4hjuling, men den er nok like dyr som Emmaljunga. Ja, fant faktisk en brukt til en grei pris (par tusen). Mye penger å spare der ja. Anonymous poster hash: 7dcfe...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå